Jučer je u prostoru novouređenog Guess storea u Centru Cvjetni premijerno prikazana bezvremenski chic i zavodljiva kolekcija poznatog američkog branda koja je privukla poznate trendsetere Antoniju Stupar Jurkin, Vanju Halilović, Deana Pelića, Renatu Sopek, Jelenu Glišić te brojne druge.
Nova kampanja inspirirana Meksikom poslužila je kao idealna kulisa za upoznavanje redizajniranog Guess storea i kolekcije za jesen-zimu 2015/2016. Latino motivi iz kampanje savršeno su se spojili s nedoljivim, trendi komadima dajući nam uvid u vruću i koketnu Guess jesen.
Guess kolekcija stvorena je za glamourozne djevojke, sexy „bikere“, divlje rokere, ali i za odmjerene dame i gospodu. Bogatstvo detalja i print uzoraka, oštre linije kožnih materijala, zakovice i gravure predstavljaju novi jesenski trend kojem je teško odoljeti. Smioni i eklektični „must have“ komadi dizajnirani su da odgovaraju svakoj odjevnoj kombinaciji i prigodi, zadržavajući odvažan i zavodljiv Guess potpis.
Ekskluzivno predstavljanje nove kolekcije poslužilo je kao idealan uvod u nadolazeću modnu sezonu te najavilo stilske odrednice koje će u hladnijim danima zavladati gradskim modnim pistama.
U galeriji pogledajte tko se sve od poznatih Hrvata pojavio na predstavljanju Guessove nove kolekcije.
Foto: PR