Na redovnom godišnjem druženju organiziranom na Vodenom planetu Termi Tuhelj, a povodom proslave 10 godina poslovanja Termi Tuhelj u Hrvatskoj predstavnicima medija predstavljena je protekla poslovna godina kao i prvi broj novina „Terme Tuhelj“. Nakon poslovnog dijela konferencije, organizirana je i 1. Noć ambasadora na Vodenom planetu. Pjena party uz veselo druženje na kojem su sudjelovali poznati amabasadori Terma Tuhelj: voditeljica Mirna Maras, glumac Janko Popović Volarić, grupa Atomic Dance Factory i fotograf Damir Hoyka. Za plesno glazbeni ugođaj bili su zaduženi škola orijentalnog plesa Shimmy, DJ GO CUT i saksofonist Ivo Prodan, a sve uz light show tvrtke Smash.
Nakon deset godina poslovanja Terme Tuhelj predstavljaju najveći kontinentalni turistički centar u Hrvatskoj. Tvrtka je u proteklih deset godina od poduzeća u stečaju (TRC Mihanović) razvila prepoznatljiv brand - cjeloviti turistički resort s termalnom i wellness ponudom koji individualnim pristupom svakom gostu pruža kvalitetan odmor i zabavu - na čiji je razvoj dosad utrošeno preko 30 milijuna eura.
Terme Tuhelj danas su najveći kontinentalni turistički centar u Hrvatskoj te je tvrtka predvodnik zagorskog i kontinentalnog te wellness turizma u državi. U prvih jedanaest mjeseci 2013. godine ostvareno je 58.253 noćenja i 35,5 milijuna kuna prihoda.
U 10 godina poslovanja Terme Tuhelj su učetverostručile poslovne rezultate, utrostručile broj ostvarenih noćenja te mnogostruko uvećale posjetu dnevnih gostiju i postale najsnažniji subjekt kontinentalnog turizma.
Kronološki, nakon preuzimanja TRC Mihanović, u prvom valu investicija (2004.) obnovljen je hotel i rekonstruirano 138 soba.
Drugi investicijski ciklus pokrenut u 2005. godine kada je izgrađeno najveće kupalište u Hrvatskoj Vodeni planet...tik do Zemlje na površini preko 15.000m2 od čega 5.000m2 vodene površine. U prvih godinu dana Vodeni planet je ugostio 116.830 kupača ali brojčani pokazatelji prve godine nisu pravi pokazatelj budući da je Vodeni planet otvoren sredinom godine tako da se prvi pokazatelji pokazuju 2006. godine kada je Vodeni planet ugostio više od 214.252 kupača.
2006. godine uređen je SPAeVITA centar njege i ljepote.
Nekada su Terme Tuhelj bile pretežito dnevna destinacija za goste prvenstveno iz Zagreba, dok se danas razvija ponuda boravka u resortu i čak 51% gostiju u hotelu dolazi sa stranih tržišta.
Presudna godina za poslovanje Terma Tuhelj bila je 2011. Ohrabrujuća jer su u velikoj krizi pokrenuti radovi na izgradnji novog hotela i preuređenju postojećih smještajnih kapaciteta te popratnih sadržaja, wellnessa, kongresnog centra, atrija, restorana, podzemne garaže i okoliša.
Godine 2012. otvoren je hotel Well**** sa 126 premium soba i kongresnim centrom te podzemnom garažom i wellness vrtovima čime SU KAPACITETI povećani za 100%. Sa 264 smještajne jedinice i 540 kreveta tvrtka postaje najveći kontinentalni turistički centar u Hrvatskoj. Kategorija hotela podignuta je na 4 zvjezdice. Investicija u izgradnju i opremanje hotela iznosila je 13 milijuna eura.
Također, u tom periodu proširena je ponuda i usluge tako da danas svi posjetitelji mogu uživati u visoko specijaliziranim wellness tretmanima uz potpunu relaksaciju i stjecanju nove energije.
Daljnjim razvojem ponude i uvođenjem selfness pristupa prema gostima, Tuhelj postaje idealna destinacija za unapređenje životnog stila i kvalitetu života, te prva kontinentalna obiteljska destinacija u Hrvatskoj i jedinstveni MICE centar.
Tijekom godina brojne primljene nagrade i priznanja jedan su od pokazatelja kvalitete:
Priznanja gostiju - Best Buy Aword 2011./2012., Superbrands 2011./2012, Zeleni cvijet za kvalitetu - nagrada HGK i Ministarstva turizma za najbolji hotel u svojoj kategoriji (četiri godine zaredom), a nakon toga i priznanje za kontinuiranu kvalitetu. Tu je i nagrada za Najbolje kupalište, za najbolji wellness hotel u Hrvatskoj te niz drugih. Posebno priznanje je i nagrada u 2012. godini za novootvoreni Hotel Well**** koji je proglašen najuspješnijim arhitektonskim ostvarenjem.
Od ovog ljeta (2013. godina) pokrenuta je i akcija Postani ambasador koja potiče goste da šire pozitivne misli i energiju i doživljaje iz Termi Tuhelj. Njima u čast organiziran je i veliki party povodom 10. rođendana naziva 1. Noć ambasadora.
Nakon deset godina Terme Tuhelj su učetverostručile svoj poslovni rezultat i danas su najveći kontinentalni turistički centar u Hrvatskoj