Najveći sajam turizma u Hrvatskoj, Place2go, od 18. do 20. ožujka u Boćarskom domu u Zagrebu, svim ljubiteljima putovanja priprema pravu avanturu! Naime, na konferenciji za medije održanoj danas u CineStar Gold Classu u Zagrebu, predstavljene su brojne egzotične i nama bliže zemlje izlagači, najavljen zanimljiv program predavanja te restorani koji će posjetitelje privući vrhunskim specijalitetima.
“Prvi put na ovogodišnjem sajmu hrvatskoj će se publici predstaviti Maroko, Izrael i Japan, a sudjelovat će i Indonezija, Indija, Tajland, Belgija, Turska, Mađarska, Njemačka, Austrija, Slovenija, Srbija te Bosna i Hercegovina i, naravno, izlagači iz Hrvatske,“ izjavila je direktorica sajma Damjana Domanovac te dodala kako će posebno jak ove godine biti Place2go Bussiness Friday kada će nam se pridružiti delegacije turističkih agencija iz Bugarske, Grčke, Turske, Tajlanda, Indonezije, Srbije i Slovenije, kao i mnogobrojni drugi poslovni posjetitelji.
Subota i nedjelja su uobičajeno namijenjene Zagrepčanima i svima onima koji taj vikend posjete Zagreb. Očekuje ih pregršt zanimljivih predavanja na kojima će, između ostalog, moći saznati sve o ljepotama Indije, Nepala, najbliže nam prašume Nacionalnog parka Sutjeska, sve o road tripu od New Yorka do Havaja ili putovanju po Sahari... Posjetiteljima će posebno biti zanimljivo isprobati i najnoviju tehnologiju i vidjeti kako je to doživjeti pravo virtualno putovanje.
“Putovanja nisu samo vizualni doživljaj, već i mirisi, boje, hrana… I ove godine, u našoj Gastro ulici pripremili smo vam izbor različitih kuhinja od turske, bavarske, azijske, talijanske i mađarske koje ćete moći isprobati u dvorani Balon. Na Place2go marketu moći ćete kupiti razne proizvode – od najljuće papričice, originalne talijanske salame, sireve i masline ili pak neki od zanimljivih suvenira. Biti će tu i puno zabavnog sadržaja za velike i male, od fotografiranja s Batmanom i u avionu, do filmskih projekcija. Sadržaja je puno više od nabrojanog. Istaknuli smo samo neke od njih. Zato nas pratite na našoj web stranici www.place2go.hr ili putem Facebook stranice i Instagram profila,“ rekao je Roberto Radić, direktor marketinga.
“Trendovi u turizmu se konstantno mijenjaju, a iako je Hrvatska danas u svjetskim okvirima, a posebice na Mediteranu jedna od vodećih turističkih destinacija, na nama je da taj interes zadržimo i u nadolazećim godina te da ujedno nastavimo unapređivati naše turističke proizvode i ponude. Zato je ovaj sajam izuzetna prilika da se bolje upoznamo s različitostima ponuda drugih zemalja i novim svjetskim trendovima, ali je isto tako i prilika da našim domaćim gostima predstavimo bogatstvo ponuda hrvatskog turizma“, rekao je Ivo Bašić, savjetnik ministra turizma.
„Jako smo sretni što smo treću godinu zaredom generalni sponzor ovog sajma. Place2go je odlična prilika da predstavimo naše nove proizvode. Ove godine planiramo uspostaviti direktnu zrakoplovnu liniju između Istanbula i Dubrovnika, a od 28. ožujka nudimo odlične letove iz Zagreba za SAD'', rekao je Ugur Cantimur, direktor Turkish Airlinesa za Hrvatsku.
I na ovogodišnjem sajmu posjetitelji će moći odigrati nagradnu igru Place2go putovnica, te osvojiti neku od mnogobrojnih vrijednih nagrada. Neke od njih su ljetovanje na Malti za dvije osobe, povratne aviokarte za Istanbul, Bruxelles, vikend u Kranjskoj Gori, road trip po Mađarskoj, wellness vikend u hotelu Rixos Dubrovnik, dizajnerski namještaj i Samsonite kofer.
Sajam ima humanitarni karakter, nastavljena je uspješna suradnja s humanitarnom udrugom „Kolajna ljubavi“, koja aktivno djeluje na područje cijele Hrvatske te susjedne BiH, ali i u Africi.
Uz najavu Place2go sajma, održana je i promocija magazina Place2go, koji je dosad izlazio pod imenom Putovanja za dvoje.
„Nakon čak 10 godina na tržištu, magazin Putovanja za dvoje odlučio je započeti novo poglavlje u svom razvoju. Svojim smo napretkom i franšiznim izdanjima dostigli međunarodnu dimenziju te smo već odavno prešli izvan granica Hrvatske. Taj smo uspjeh htjeli popratiti i promjenom imena koje je sada internacionalno – Place2go, a također ga povezati s našim drugim najznačajnijim projektom – istoimenim sajmom turizma, koji je do sada već postao brend sam po sebi“, rekla je Petra Rožman, glavna urednica.
Treći puta zaredom Turkish Airlines je generalni sponzor sajma, a ni ovaj put nije izostala podrška institucija koje sajam već tradicionalno prate; Grada Zagreba, Turističke zajednica grada Zagreba, Tržnica grada Zagreba, Hrvatskih željeznica, a sve se i ove godine odvija pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma.
Ulaz na sajam je besplatan.
Radno vrijeme sajma
Glavna dvorana:
Petak 18. 3.
10 – 16 sati – B2B ulaz samo sa akreditacijama i pozivnicama
16 – 19 sati – otvoreno za sve posjetitelje, ulaz besplatan
Subota i nedjelja 19. i 20. 3.
10 – 19 sati – otvoreno za sve posjetitelje, ulaz besplatan
Dvorana Balon:
Petak – nedjelja, 10 – 20 sati, ulaz besplatan
Kratak video s prošlogodišnjeg sajma može se pogledati na www.vimeo.com/124504687, a sve dodatne informacije o Place2go sajmu turizma na www.place2go.hr
Vrijeme je za putovanja za pamćenje, vrijeme je za Place2go!