8. Živite poput lokalnih stanovnika, ne s njima
U 2018. godini privatni smještaj bit će posebno popularan – ne samo za putnike koji žele boraviti u takvoj vrsti smještaja, nego i za vlasnike koji razmišljaju o tome da svoj dom iznajme drugima. Gotovo polovica putnika iz Hrvatske (49%) tvrdi da bi radije boravilo u privatnom smještaju (vikendica ili apartman) nego u hotelu, a tri od deset (27%) razmislilo bi o iznajmljivanju vlastitog doma na stranici za rezervaciju smještaja.
Kada je riječi o ulozi domaćina, putnici kažu da nije potrebno da domaćini uvijek budu prisutni. U 2018. godini putnicima iz Hrvatske će biti važno da im je domaćin na raspolaganju, ali ne i prenapadan (54%), a 18% želi domaćina s kojim uopće ne mora komunicirati. Samo 2% putnika iz Hrvatske smatra da je važno da domaćin ima puno znanja I savjeta o lokalnim specijalitetima i znamenitostima lokacije.
Pepijn Rijvers, direktor marketinga u Booking.com-u komentira: „Kako tehnologija napreduje, unapređuju se i naša putovanja. Tehnologija nam omogućuje planiranje savršenog odmora i pomaže nam u detaljnijem i sigurnijem istraživanju te donosi više fleksibilnosti i opcija nego ikad prije.
U Booking.com-u sve gradimo i dizajniramo prema svojim korisnicima te ispunjavamo njihove želje i potrebe kad je riječ o istraživanju, rezervaciji i uživanju u putovanju. Kako se razvijaju njihova očekivanja i pojavljuju novi trendovi, uzbuđeni smo kada vidimo kako napredna tehnologija može i dalje pomoći ljudima da ostvare najbolje iskustvo u 2018. godini.“