8 trendova vezanih uz putovanja u 2018. godini

Prema podacima istraživanja Booking.com-a, globalni putnici Hrvatsku smatraju najpopularnijom lokacijom iz televizijskih serija koju žele posjetiti u 2018.

8 trendova vezanih uz putovanja u 2018. godini

6. Ekonomska osviještenost

Putnici svake godine postaju sve iskusniji, posebice kada se radi o pronalasku načina da najbolje iskoriste svoj novac. Velik broj njih svoje odluke o putovanju temelji na financijama. A u 2018. godini, putnici će postati još financijski osvješteniji pri čemu će 45% putnika iz Hrvatske razmisliti o gospodarskoj klimi u odredištu prije donošenja odluke o putovanju, a 37% prilikom planiranja putovanja tijekom godine uzimat će u obzir valutne tečajeve. 22% putnika iz Hrvatske otići će na godišnji odmor s ciljem da kupi proizvode koji su povoljniji na destinaciji u koju idu nego u Hrvatskoj, a 22% planira obaviti više kupnji u duty free trgovinama u zračnoj luci u 2018. godini.

Kako dobivaju sve više samopouzdanja da slijede vlastitu intuiciju, putnici iz Hrvatske sve manje osjećaju pritisak da moraju slijediti ostale. Više od polovice njih (59%) želi više neovisno putovati u 2018. godini, tako da se sve veća vrijednost stavlja na osobne pothvate, traženje najboljih ponuda i sastavljanje vlastitih aranžmana – sve to uz pomoć aplikacija i tehnologije. Gotovo polovica putnika iz Hrvatske (44%) više će koristiti aplikacije za putovanja u 2018. godini – uz kontinuirani razvoj tehnologije za putovanja bez stresa u 2018. To uključuje tehnologiju za određivanje geografskih lokacija, koja putniku daje upute do smještaja (i to jednim klikom u aplikaciji), ili planiranje aktivnosti za vrijeme godišnjeg odmora u samo nekoliko jednostavnih koraka na svom pametnom telefonu - što 33% putnika iz Hrvatske očekuje da će raditi u 2018. godini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
7/9