Nestlé je proširio svoj kulinarski asortiman još jednom inovacijom, MAGGI, jedinstvenim papirom za pečenje piletine. Posebnost novog proizvoda je u tome što omogućuje pripremu sočnog i mekanog, savršeno začinjenog pilećeg filea bez dodavanja kapi masnoće.
Istraživanja su pokazala kako više od 70 posto Hrvata kuha svaki dan te obroke najčešće pripremaju kuhanjem namirnica u loncu, pečenjem u pećnici ili prženjem u tavi. Osim toga, hrvatski potrošači vole piletinu te 32 posto njih piletinu jede jednom tjedno, dok se količina konzumirane piletine procjenjuje na 7,5kg godišnje po stanovniku.
Tatjana Munjas, Doris Pinčić Rogoznica i Marko Anić
Kako bi svojim potrošačima olakšali pripremu omiljenih jela od piletine stručnjaci tvrtke Nestlé osmislili su način za pripremu savršeno začinjenog, sočnog pilećeg filea i to bez dodavanja masnoća. Ovu inovaciju u kulinarskom asortimanu MAGGI zajedno su predstavili Nestlé i Konzum u Klubu Gastronomada, a jednostavnost pripreme u svega 10 minuta demonstrirali su kuhar Marko Anić te poznata glumica i voditeljica Doris Pinčić Rogoznica.
,,Ljudi se sve manje kreću, neredovito se hrane i unose previše namirnica s visokim sadržajem masnoće. Skoro dvije trećine stanovnika Hrvatske ima problem s viškom kilograma. Stoga tvrtka Nestlé neprestano radi na unapređenju i inovacijama u svome asortimanu, a kako bi potrošačima ponudila zdravije varijante omiljenih jela.'' – izjavila je Tatjana Munjas, marketing menadžer za Hrvatsku, Nestlé Adriatic.
Istraživanja koje je tvrtka Nestlé provela u regiji pokazala su kako je priprema piletine u tavi, uz dodatak soli, papra i univerzalnih začina, omiljen način pripreme ove vrste mesa. Zato MAGGI s papirom za pečenje u tavi unosi dinamiku i dolazi u tri kombinacije pažljivo odabranih mješavina začina, namijenjenih pripremi piletine – paprika, češnjak i mediteranski začini.
MAGGI inovativne papire za pečenje piletine u tavi potražite na svim prodajnim mjestima Konzuma.