403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Online svijet
Tehnologija

Kako napraviti tablicu u Wordu?

Kako napraviti tablicu u Wordu?
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Želite isprintati tablicu? Kreiranje tablice u Wordu je najjednostavniji način. Saznajte što je Word i kako napraviti tablicu u Wordu u svega nekoliko koraka.

Microsoft Word je popularna aplikacija koja se često koristi za stvaranje i uređivanje različitih vrsta dokumenata, uključujući izvješća, eseje, pisma i mnoge druge. Jedna od najkorisnijih značajki Worda je mogućnost stvaranja tablica koje olakšavaju organiziranje i prikazivanje podataka. No, kako napraviti tablicu u Wordu?

Stvaranje tablice u Wordu može biti jednostavno ako slijedite nekoliko koraka. Prvo, otvorite dokument u kojem želite dodati tablicu i kliknite na mjesto gdje želite umetnuti tablicu. Zatim kliknite na karticu "Umetni" u gornjem izborniku i odaberite "Tablica". U padajućem izborniku odaberite broj stupaca i redaka koje želite u tablici i kliknite na njih da biste potvrdili svoj izbor.

Nakon toga, tablica će se pojaviti u dokumentu, a možete je urediti po potrebi. U polja unutar tablice možete unijeti tekst, brojeve i druge vrste podataka. Također možete prilagoditi izgled tablice, kao što su veličina, boje i stilove rubova. Da biste to učinili, kliknite na tablicu kako bi se pojavila "Tablična alatna traka" u gornjem izborniku, gdje možete pronaći različite opcije za oblikovanje tablice. Kada ste zadovoljni svojom tablicom, spremite dokument klikom na gumb „Datoteka“ u gornjem lijevom kutu, a zatim kliknite gumb „Spremi“ kako biste spremili dokument sa tablicom.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Iz naše mreže
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx