Image
Image

Jasnom vizijom koristi se fotografskom i filmskom umjetnošću, stvarajući modnu avanturu i priliku za snove, a poznato je da svijet mode nudi impresivne mogućnosti. (FOTO: Šime Eškinja)

Image

U duhu brand-a fokus kolekcije #NEVERSTOPCHANGING je na nježnoj, u isto vrijeme egzotičnoj strani žene koju gleda kroz krhku lupu osjećaja. (FOTO: Šime Eškinja)

Image

Upečatljivi su cvjetni printevi i prepoznatljive Hippy Garden forme koje uvijek šalju jedinstvenu modnu poruku. Ovog puta to je #NEVERSTOPCHANGING. (FOTO: Šime Eškinja)

Image

Svijet viđen očima dizajnerice uvijek zaintrigira i prkosi klasici, a u njenim kreacijama nemoguće postaje moguće. (FOTO: Šime Eškinja)

Image

Dugo očekivana modna revija održat će se u utorak 15. listopada na tajnovitoj lokaciji unutar Klovićevih dvora, Jezuitski trg 4.u Zagrebu. (FOTO: Šime Eškinja)

Image

Napiši nam u komentarima što misliš o novoj kampanji. (FOTO: Šime Eškinja)

Image

(FOTO: Šime Eškinja)

Image

(FOTO: Šime Eškinja)

Image

(FOTO: Šime Eškinja)

Image

(FOTO: Šime Eškinja)

Image

(FOTO: Šime Eškinja)

Image

(FOTO: Šime Eškinja)

Image

(FOTO: Šime Eškinja)

Image

(FOTO: Šime Eškinja)

Image

(FOTO: Šime Eškinja)

Image

(FOTO: Šime Eškinja)

Image

(FOTO: Šime Eškinja)

Image

(FOTO: Šime Eškinja)

Image

(FOTO: Šime Eškinja)

Image

(FOTO: Šime Eškinja)

Image

(FOTO: Šime Eškinja)

Hippy Garden kampanja kao uvod u reviju koju smo dugo čekale

Dizajnerica Đurđica Vorkapić u potpunosti realizira svaku svoju ideju, pa tako i u ovoj uzbudljivoj Hippy Garden kampanji. (FOTO: Šime Eškinja)

zena.hr
12.10.2019.