Image
Image

Ana Kričković

Image

Tamara i Helena Šopar

Image

Bojana Gregorić Vejzović

Image

Iva Radić

Image

Ana Maras Harmander

Image

Karla Zelić

Image

Mirna Zidarić

Image

Tajana Lisičar

Image

Andreja Bistričić

Image

Izabela Rakonić

Image

Jasmina Bagarić, Iva Todorić, Marijana Crnić

Image

Anamarija Brkić

Image

Nika Matić, Rita Rumora

Image

Maša Zibar

Image

Helena Šopar

Borboleta i UNICEF predstavili vrijednu kampanju

BROJNE POZNATE DAME PODRŽALE HVALEVRIJEDNU KAMPANJU BORBOLETE I UNICEF-a Nedavno je predstavljena hvalevrijedna kampanja Borbolete i Unicef-a zajedno za djecu ##HAPPYTOGIVE. Ovu kampanju podržale su i brojne dame društvenog života poput Unicef ambasadorice Bojane Gregorić Vejzović, Mirne Zidarić, Helene Šopar, Ane Maras Harmander, Ive Radić i brojnih drugih. Poznati brend nakita Borboleta i UNICEF udružili su snage u kampanji #HAPPYTOGIVE kako bi djeci koja žive u otežanim životnim okolnostima pružili priliku za ispunjeno i sretno djetinjstvo. Danas je u Zagrebu predstavljena posebna kolekcija narukvica #HAPPYTOGIVE s kojima Borboleta želi podržati UNICEF-ove programe za najranjivije skupine djece. #HAPPYTOGIVE prva je kolekcija u Borboletinoj ponudi koja uključuje dvije narukvice u jednom pakiranju. Elegantna crna narukvica na svilenom koncu ukrašena je malim srcem od srebra dok narukvica od sivog konca uključuje dva mini srca od pleksiglasa. Obje narukvice su ukrašene decentnim srebrnim logo leptirom. Dvije narukvice i dva srca simboliziraju bliskost, zajedništvo i osjećaj sreće na iskazanoj solidarnosti s djecom. U sklopu ove akcije, Borboleta će u sljedećih godinu dana donirati 50 posto iznosa od svake prodane #HAPPYTOGIVE narukvice UNICEF-ovim programima za djecu.

zena.hr
12.10.2018.