Naše bake i djedovi, dok smo bili mali, znali su govoriti da znanje preko noći ulazi u glavu ako se knjigu stavi pod jastuk na kojemu se spava. Ruku na srce, svjesni smo da je riječ o samozavaravanju. Istina je, “bez muke nema nauke”, ali istina je i da se ta “muka” oko učenja ipak može ublažiti. Ne postoji čarobni štapić koji će u tren oka dovesti do efikasnijeg, boljeg i bržeg savladavanja gradiva, no zato postoje adekvatni načini i savjeti za dobivanje dobrih ocjena i trajnijeg znanja.
Učenje je vrlo zahtjevan proces i traži od učenika sposobnost organizacije. Nerijetko se događa da vrlo pametna djeca postižu prosječne rezultate u školi (čak i ispod prosjeka), jer ne znaju učiti. Ana Kralj, mag.ed.phil., osnivačica Logos učiteljice smatra da su potrebna četiri osnovna segmenta za postizanje školskog uspjeha: koncentracija, organizacija, motivacija te savladavanje tehnika učenja –mentalnih mapa i mnemotehnika. U sklopu programa Logos učiteljica, rad na koncentraciji temelji se na posebnom osmišljenim vježbama koje potiču zadržavanje pažnje na željenom gradivu, a rad na organizaciji uključuje redovitu izradu rasporeda kako bi dijete u svakom trenutku moglo kontrolirati količinu vremena i obaveza. Na motivaciji se radi na način da djeca sudjeluju u posebno osmišljenim i inovativnim motivacijskim vježbama koje se baziraju na psihoterapijskoj metodi logoterapiji. Jedan od svakako zanimljivih načina savladavanja gradiva je i učenje pomoću mentalnih mapa i mnemotehnike koje potiču razvijanje kreativnosti, unoseći pritom u učenje element igre.
Ukoliko dosad niste imali priliku upoznati djecu sa zanimljivim i zabavnim, a istodobno edukativnim načinom rada logos učiteljice, vrijeme je da to učinite. Povodom Međunarodnog dana pismenosti, u knjižnici Knežija na Dječjem odjelu (Albaharijeva ulica 7) 08.09.2016. organizira se susret s logos učiteljicom Anom Kralj. Radionica je besplatna i namijenjena je djeci predškolske dobi i mlađim školarcima.
Logos učiteljica je udruga u sklopu koje se održavaju radionice za djecu školskog uzrasta kojima se pomaže da se "oslobode tereta" do kojeg dolazi uslijed primjene pogrešnih i neučinkovitih metoda učenja. Važno je naglasiti da nakon sudjelovanja u programu, djeca nove vještine mogu nastaviti primjenjivati i kod kuće. Svrha ovih radionica je jačanje i postizanje punog potencijala kod najmlađih, što se u većine djece pokazalo punim pogotkom.