Promjene su u vrlo kratkom periodu postale vidljive, pa stručnjaci savjetuju roditeljima da svakako iskušaju njihov provjereni recept.
U studiji je sudjelovalo 34 djece starosti od 7 do 11 godina. Djeca su bila podijeljena u dvije grupe. Prvu skupinu roditelji su stavljali na spavanje sat vremena kasnije no obično, a drugu skupinu sat vremena ranije. Znanstvenici su pratili san djece kako bi se uvjerili da doista spavaju u vrijeme u koje su trebali spavati. Učitelji u školi nisu znali kojoj grupi pripada koje dijete, odnosno koja djeca spavaju kraće, a koja duže, ali su trebali ocijeniti njihovo ponašanje u školi u periodu od 5 dana.
Rezultati su bili vrlo jasni i nedvosmisleni: kumulativno produženje sna od samo 27 minuta značilo je poboljšanja u ponašanju koja su bila odmah vidljiva, dok je kumulativno skraćivanje sna od 54 minute vodilo ka pogoršanju impulzivnog i nemirnog ponašanja te opće emocionalne dobrobiti djece tijekom nastave.
Jednostavno rečeno, djeca koja su pola sata duže spavala, bila su manje mrzovoljna i nemirna.
Ovo nije prva studija koja dokazuje važnost sna u ponašanju i razvoju djece. Primjerice, studija iz 1990. godine provedena među srednjoškolcima, pokazala je da su tinejdžeri koji su spavali samo 25 minuta duže, imali bolje ocjene u usporedbi s vršnjacima koji su bili "noćne ptičice".
Međutim, ono što je važno kod ove nove studije jest da je bilo potrebno samo pet dana da učitelji primijete pozitivne promjene u ponašanju djece. Nadalje, sva djeca koja su sudjelovala u istraživanju, nisu imala nikakvih prethodnih problema sa spavanjem te su u prosjeku spavala između 8,5 i 9,5 sati.
I na kraju, djeca koja su naspavana, manje nemirna i mrzovoljna, emotivno stabilnija, lakše će pratiti nastavu i koncentrirati se na učenje u školi. Samim time postizat će bolje rezultate, ostvarivati bolje socijalne kontakte s vršnjacima i općenito se osjećati sigurnije. A sve samo uz pomoć pola sata dužeg spavanca.