Gumi-gumi i hulahop vraćaju se na velika vrata

Nova LATTJO kolekcija potiče djecu i roditelje da se igraju zajedno

Gumi-gumi i hulahop vraćaju se na velika vrata

U subotu 5. prosinca predstavljeni su rezultati IKEA istraživanja o važnosti igre i igranja te LATTJO kolekcija prilagođena navikama i željama cijele obitelji. U istraživanju je sudjelovalo gotovo 30.000 ljudi (više od 16.000 roditelja, 6.000 djece i 7.000 mladih ljudi) iz 12 zemalja, a temeljem uvida o značaju igre za cijelu obitelj, IKEA je razvila novu LATTJO kolekciju kako bi inspirirala djecu, mlade i one starije da se svaki dan više igraju zajedno.

„Igra je univerzalni jezik koji nije opterećen granicama i godinama. Pomoću igre  međusobno se povezujemo i gradimo odnose koji proizlaze iz ugode i zabave, a jednako je bitna i za odrasle i za djecu. Istraživanja pokazuju kako uživanje u aktivnosti koja nema neku određenu svrhu, poput igranja, pomaže u borbi protiv stresa te hrani našu kreativnost i maštu“, naglasio je Igor Štefanac, PR menadžer u IKEA Hrvatska.

Upravo zato IKEA je razvila LATTJO kolekciju koja će inspirirati roditelje da se više igraju s najvažnijim ljudima u svojim životima – svojom djecom te potaknuti sve generacije da dodaju malo zaigranosti u svoje živote. U kolekciji se nalaze igračke za aktivnu igru i kostimi za igranje uloga, slagalice, instrumenti te knjiga koja nudi mnoge kreativne ideje za igranje.

Roditelji se žele više igrati s djecom, ali su pod stresom
Prema opširnom IKEA istraživanju o važnosti igre i igranja, 73% ispitanih roditelja želi provoditi više vremena sa svojom djecom, polovica ih se osjeća krivima što ne provode dovoljno vremena s njima, no trećina ih smatra da su previše pod stresom da mogli uživati u igri. Svaki četvrti roditelj priznaje da mu je igra s djecom čak pomalo i dosadna, a svaki drugi roditelj želi pronaći dijete u sebi i postati partnerom u igri svoje djece. Da je igra ključna za dobrobit i sreću njihove djece smatra 86% roditelja, a 65% da je igra generalna proba za pravi život. Polovica ispitanih roditelja redovito igra društvene igre s obitelji, a isto toliko ih se slaže da igra može uključivati tablete, pametne telefone i računala. Za 8 od 10 obitelji najčešća obiteljska aktivnost je gledanje TV-a. Istovremeno, 5 od 10 roditelja bi željelo da se njihova djeca igraju vani, ali su zabrinuti za njihovu sigurnost.

Djeca bi se radije igrala nego gledala TV ili koristila internet
Polovica ispitane djece u dobi od 7 do 12 godina željelo bi provoditi više vremena igrajući se sa svojim roditeljima. 7 od 10 radije bi se igralo s roditeljima, nego koristilo internet, dok bi se njih 8 od 10 radije igralo s prijateljima, nego gledalo TV. Za vrijeme igre ni o čemu ne brine 47% djece, a četvrtina ih osjeća kako im njihovi roditelji organiziraju previše aktivnosti izvan škole.

Mladima je važnija sreća od karijere i žele biti nezavisniji od roditelja
Za 6 od 10 ispitanika u dobi od 13 do 18 godina važnije je da budu sretni, nego da imaju dobro plaćen posao, a isto toliko ih kaže kako bi njihov dom trebao biti mjesto za igru. Da su odrasli postali previše zaštitnički nastrojeni prema djeci slaže se 58% ispitanih mladih ljudi, dok bi njih 55% željelo da im roditelji dozvole da budu više nezavisni.


Image


Igor Štefanac, PR menadžer IKEA Hrvatska


IKEA potiče obitelji na igru
Kako bi potaknula roditelje i djecu da se više igraju zajedno, IKEA je u sklopu Adventa na Zrinjevcu tijekom prosinca i siječnja priredila aktivnosti i igraonice za cijelu obitelj, prema rasporedu:

Subota 12.12.2015. 17-19h
Igranje LATTJO kolekcijom, izrada PEPPARKAKA HUS kućica od đumbira

Subota 19.12.2015. 11-13h
Igranje LATTJO kolekcijom (vreće za skakanje, potezanje užeta, gumi-gumi, slagalice, društvene igre, didaktičke igračke…)

Srijeda 23.12.2015. 17-19h
Igranje LATTJO kolekcijom, izrada PEPPARKAKA HUS kućica od đumbira

Srijeda 30.12.2015. 17-19h
Igranje LATTJO kolekcijom, čitanje dječjih knjiga u sklopu kampanje Plišane igračke za  obrazovanje

Subota 09.01.2016. 11-13h    
Igranje LATTJO kolekcijom  (glazbeni instrumenti, didaktičke igračke, karte, društvene igre, slagalice…)

*Lokacija: dječja pozornica na Zrinjevcu (staza od paviljona prema jugu)

Za vrijeme trajanja Adventa na Zrinjevcu, svi posjetitelji mogu se okrijepiti okusima Švedske u IKEA kućici na Zrinjevcu i kušati tradicionalne švedske blagdanske delicije poput gloga ili pužića od cimeta.

IKEA je za posjetitelje zagrebačke robne kuće priredila posebnu adventsku ponudu: popuste na odabrani proizvod svaki dan do 24. prosinca. Uljepšajte odbrojavanje do Božića posjetom robnoj kući IKEA Zagreb u Poslovnoj zoni Zagreb istok, a više o posebnim adventskim cijenama saznajte na IKEA.hr.