U današnje vrijeme zadržati posao nije lako, a šefovi odluku o tome koga
će, nažalost, morati otpustiti ponekad donose i na temelju sitnica. Napravili smo popis najiritantnijih i općenito najgorih navika koje živciraju osobe koje dijele zajedničku radnu sredinu. Pronađete li sebe u nekoj od njih, ako želite zadržati posao, bilo bi vam bolje da se kotrolirate i prestanete živcirati kolege jer ne samo da ćete pridonijeti boljoj radnoj atmosferi, već ćete i povećati sebi šanse da ostanete na tom radnom mjestu.
Lupkanje prstima
Neki ljudi imaju naviku lupkati prstima po stolu ili nekoj drugoj površini dok razmišljaju ili nešto rade. Ovo možda pomaže njima da se koncentriraju, ali ovo nevjerojatno iritira osobe u njihovoj okolini. Isto se odnosi i na lupkanje pinkalom ili bilo kojim drugim predmetom.
Dernjava na telefonu
Neki zaposlenici imaju naviku razgovarati na telefon s podignutim tonom glasa. Ovo živcira kolege i ako se nalaze na drugoj strani telefonske linije, ali i ako se nalaze u blizini osobe koja glasno razgovara na telefon.
Previše parfema
Iako bi čovjek prvo pomislio da se ovo odnosi na žene, u današnje vrijeme i sve više muškaraca na posao dolazi natopljenih u parfem. Bilo da se radi o muškarcu ili ženi, ovo može biti problem za njihove kolege, i ako se radi o ugodnom mirisu, a pogotovo ako se radi o mirisu koji nitko ne može smisliti.
Silovito udaranje po tipkovnici
U svakom uredu postoji barem jedna osoba koja nasilno i glasno udara po tipkovnici. Prema provedenom istraživanju ovo je zbilja jedna od najiritantnijih navika kolega u uredu.
Mirisi u uredu
Ne odgovara svakome miris sira, juhe, salame ili luka dok oni pokušavaju odraditi sve što moraju. Nije slučajno da mnogi poslodavci zabranjuju hranu u samom uredu. I iako ovo nema veze s hranom – kolege najčešće ne podnose kada netko lakira nokte u istoj prostoriji kao i oni jer lakovi imaju veoma intenzivan miris.
Iritantni zvuk mobitela
Mobitel koji svira vašu omiljenu pjesmu vama je zabavan, no može iznimno iritirati vaše kolege.
Osoba koja se "ne gasi"
Osobe koje konstantno nešto komentiraju i stalno brbljaju – na telefon, s drugim kolegama ili čak sami sa sobom, definitivno bi se trebale "zauzdati" i shvatiti da tako dekoncentriraju i ometaju druge. A šefovima to definitivno ne sjeda baš najbolje.