„Gunn Report for Media “ predstavlja standard industrije oglašavanja u ocjenjivanju kreativnosti i uspješnosti medijskih agencija kroz 50 globalno etabliranih natjecanja i festivala. Istovremeno prepoznaje vitalnu ulogu koju medijske agencije igraju u današnjem izuzetno fragmentiranom i izazovnom medijskom okruženju. OMD je pobjedničku poziciju zauzeo s osvojenim 521 bodom ispred drugoplasiranog Starcom-Mediavesta (Publicis), a zahvaljujući izvrsnim rezultatima agencije u svim regijama u kojima posluje.
Uz osvajanje "Gunn Reporta", OMD je početkom ovog mjeseca od strane časopisa AdWeek proglašen i globalno najboljom medijskom agencijom u protekloj godini,.
Ksenija Latković Kozarac, direktorica OMD Hrvatska, izjavila je: „Ponosni smo na ove uspjehe, jer upravo oni najbolje potvrđuju da su kreativnost i inovacija, koji su utkani u naš DNA, prepoznati i od strane industrije. Regionalno i lokalno osvojene nagrade u 2014. dokaz su da itekako pratimo globalni trend uspješnosti. Ova ostvarenja ne bi bila moguća bez povjerenja i podrške naših klijenata, koji prepoznaju OMD kao partnera već dugi niz godina. Kao i do sada, mi ćemo ustrajati na stručnosti i izvrsnosti na našem tržištu, te znanjem, iskustvom i prije svega sjajnim timom ljudi, nastaviti postavljati standarde poslovanja.“
Devetu godinu za redom, prestižna strukovna nagrada „Gunn Report for Media “ otišla je u ruke agencije OMD