Obožavaš 'lito' ili si pak 'grintava'? Pronašle smo majice i postere koji će utjeloviti tvoju osobnost

Beside dizajn je brend koji spaja grafiku, tradiciju i hrvatski jezik, a nas je odmah osvojio svojim genijalnim majicama i posterima koje želimo i u svom interijeru

Obožavaš 'lito' ili si pak 'grintava'? Pronašle smo majice i postere koji će utjeloviti tvoju osobnost

Komad odjeće koji na prvi pogled govori o tvom identitetu, o emocijama i pripadnosti zajednici, kao i o jeziku kojim govoriš – sve to i još mnogo više možeš pronaći u sjajnim bijelim T-shirtovima, ali i posterima, domaćeg brenda Beside iza kojeg stoji ekonomistica i grafička dizajnerica Željana Pirić.

Image

#podrzidomace: JBT torbe osvojile su nas svojim šarenilom i kul vibrom, pa smo željele saznati sve o njima

Moderne, minimalističke i jednostavne grafike i printevi proistekli iz Željanine mašte zaživjeli su prije godinu dana, kada je brend i pokrenut. U ovoj zabavnoj modnoj igri slova i riječi, narječja i poštapalica, pobjednici su svi neovisno o tome odakle dolaze – jer za svakoga postoji idealan Beside print koji će utjeloviti njegovu osobnost.


Od riječi kao što su „fakat“ i „grintava“ pa sve do „lita“ i „jubavi“, Beside u svojoj ponudi printeva i natpisa ima doista bogat izbor riječi karakterističnih za svaki dio Hrvatske, a koje kod mnogih automatski prizivaju određena sjećanja, emocije i osjećaj pripadnosti specifičnom kraju.


Stil je minimalistički, kojeg osobno preferiram, s dozom posebnosti u igri slova koja zasigurno rade pomak u odnosu na čisti minimalizam. S vizualne strane, „na prvu“ su to samo slova na papiru/majici u minimalističkom dizajnu, a zapravo je to vizual i dizajn „u službi“ fotografije u kojoj se bude i najdublje uspomene. Uljepšavanje interijera/života minimalističkim dizajnom kroz igru slova, buđenje uspomena te njegovanje tradicije dalmatinske riči - to je nit vodilja mog brenda, rekla nam je Željana, kreativka koja je ovaj sve uspješniji posao pokrenula posve slučajno, na nagovor prijateljice.

Iako je fokus na dalmatinskom žargonu i riječima, i ostatak Hrvatske može po narudžbi naručiti izraze karakteristične za Istru, Slavoniju ili pak Zagreb. Ono što majice i postere Besidea izdvaja iz mase i čini ih posebnima je koncept spajanja uspomena i tradicije kroz modernu estetiku koja se može uklopiti u svačiji modni stil ili interijer.


„U posterima svakako pobjedu u popularnosti nosi “JUBAV” jer nje nikad dosta, a na majicama je to ipak “LITO” jer uz majicu sigurno dulje i potraje, otkrila nam je Željana te dodala kako se ne obazire na konkurenciju niti se njome zamara, jer kako sama kaže – uvijek će biti puno onih boljih, ali i lošijih.


„Meni je važno da radim ono što volim i da se brend razvija na prirodan način temeljen na kvaliteti i autentičnosti što mi je prioritet. Pa tako možete kupiti majice od vrhunskog i rijetkog Supima i organskog pamuka s ručnom izradom printa u najkvalitetnijoj opciji sito tiska, govori nam.

Nošen na krilima novostečene popularnosti, Beside uskoro kreće u proširenje svoje ponude pa će u prodaju uskoro biti puštene „borše za spizu“, a u planu je i pokretanje službenog web shopa. Za sada se svi artikli i informacije mogu dobiti/naručiti putem Instagram i Facebook profila (beside.dizajn) ili na e-mail beside.dizajn@gmail.com. Po cijenama koje se kreću od 200 do 400 kuna, ovisno o proizvodu, veličini itd. investicija u genijalan hrvatski proizvod sa sjajnom lokalnom pričom definitivno se čini i više no opravdana.