Makedonci osvojili jednu od najprestižnijih nagrada u svijetu oglašavanja
U Cannesu se od 16. do 22. lipnja 2013.g. održavao najveći svjetski festival kreativnosti i oglašavanja Cannes Lions Festival i to po jubilarni šezdeseti puta. Preko 13.000 ljudi prisustvovalo je na brojnim radionicama, seminarima i predavanjima, a u konkurenciji reklama bilo je prijavljeno gotovo 36.000 radova u 16 kategorija. Najviše radova prijavile su SAD - 6077, dok je iz naše regije u konkurenciji bio 31 rad - najviše njih iz Srbije - 19, iz Slovenije 6, iz Makedonije 4, a iz Hrvatske su prijavljena 2 rada.
U takvoj izuzetno jakoj konkurenciji makedonska agencija Y&R New Moments New Ideas je dobila nagradu Titanium Lion za mirovnu inicijativu makedonske vlade „10 Meters Apart“ (Suživot - zajednička molitva) koja promovira razumijevanje u narodu u kojem postoje jaki religijski sukobi. To je prvi put u 60 godina održavanja Canneskog festivala oglašavanja da je jedna balkanska agencija osvojila ovakvu prestižnu nagradu.
"Naš pokojni otac, Dragan Sakan, stvorio je ovu agenciju 2001.g. jer je vjerovao da bi strastveni kreativni ljudi mogli ponovno ujediniti regiju. Kao dio globalne Y & R mreže proteklih 6 godina, mi smo nastavili graditi agenciju i rasti. Ova nagrada mi daje veliki profesionalni ponos, ali ima još i veći osobni značaj za mene, zato što nam pomaže oživjeti nadu našeg oca za dovođenje mira u regiju. " izjavio je Žarko Sakan, jedan od vlasnika agencije New Moments New Ideas. "Ovo je divan prvi korak, "dodao je Lazar Sarkan, Žarkov brat i suvlasnik agencije.
Pogledajte i ostale radove koji su osvojili najviše Lavova u Cannesu:
McCann Melbourn kampanja za Metro Trains: Dumb Ways to Die, .
PEREIRA & O'DELL San Francisco, USA za Intel i Toshibu: The Beauty Inside
WIEDEN+KENNEDY AMSTERDAM, Nizozemska za Heineken: HEINEKEN'S LEGENDARY JOURNEY: JUSTIFYING A PREMIUM THE WORLD OVER
4creative London, Velika Britanija za CHANNEL 4: MEET THE SUPERHUMANS
OGILVY & MATHER AMSTERDAM, Nizozemska za FUNERAL INSURANCE COMPANY DELA: WHY WAIT UNTIL IT'S TOO LATE?
OGILVY BRASIL São Paulo, BRAZIL za Unilever: REAL BEAUTY SKETCHES
Davor Balaško