Medijska akademije za mlade na Cannes Lions Festivalu

Izuzetno korisna akademija za mlade medijske profesionalce na Cannes Lions Festivalu

Medijska akademije za mlade na Cannes Lions Festivalu

Međunarodni festival kreativnosti, Cannes Lions, najavio je lansiranje Medijske akademije za mlade koja će predstavljati jednu od šest akademija na ovogodišnjem festivalu.
Usmjeren na mlade medijske profesionalce koji rade u medijiskim agencijama i medijskim tvrtkama, Cannes Lions Young Media Academy je jednotjedni strukturirani program s naglaskom na kreativnost u medijima. Cilj je inspirirati mlade s naglaskom na vrijednost i kreativnost u medijskim kanalima, istovremeno pružajući uvid u bolje razumijevanje globalnih medija i oglašavanje zajednice. Tijekom programa kandidati će se naučiti kako bolje razumijeti utjecaj kreativnosti, kako upravljati odnosima između ideje, medijskog kanala i ponašanja potrošača i dobiti uvid u glavna pitanja i izazove koji su pred njima.

Prezentacije koje će se održavati na akademiji će uključivati

  • Razumijevanje učinkovitosti - proučavanje slučaja i prezentacija prethodnih pobjednika u kategoriji Creative Effectiveness Lions
  • Kako klijenti procjenjuju kreativnost? Presjek Lions pobjedničke kampanje koju će predstaviti klijent i agencija
  • Razumijevanje načina na koji klijenti misle i djeluju - Uvid u globalne brandove
  • Razumijevanje izazova društvenih medija i mjerenje ROI
  • Tehnološki razvoj medija, kanala i ponašanja potrošača - predavanja tehnologa i programera


Akademiju će voditi Maria Luisa Francoli, osnivačica globalne digitalne agencije Media Contacts i bivša izvršna direktorica u globalnoj medijskoj mreži MPG. Tijekom svoje karijere Maria Luisa je učinila kreativnost u medijima prioritetom te je izdvojila vrijeme i sredstva kako bi se omogućilo da kreativnost prožima cijelu organizaciju. Kao dekanica Young Lions Media Academy Maria Luisa kaže: "Oduševljena sam ovom inicijativom i osjećam se vrlo počašćeno što sam pozvana voditi akademiju. Činjenica da Cannes posvećuje toliko pozornosti i sredstava za promicanje kreativnosti kod mladih medijskih profesionalaca je velika vijest za industriju i divan privilegij za prvih 35 članova Akademije. Dat ću sve od sebe kako bi se  maksimalno iskoristila ova prilika! "

Komentirajući dodatak nove medijske Akademije, Steve Latham, voditelj talenata i obuke na Cannes Lions, kaže, "Vrlo je bitno razumijeti kako se kreativnost može se koristiti u medijskoj strategiji ako industrija želi inovacije. Ova Akademija će pružiti inspiraciju i prilagođenu obuku u fokusiranom i destiliranom okolišu. Mi smo oduševljeni da će Maria Luisa, sa svojim bogatim iskustvom i znanjem, voditi akademiju. "

Akademija će se održavati tijekom festivalskog tjedna od nedjelje 16. lipnja do subote 22. lipnja, a otvorena je za mlade medijske profesionalce u dobi do 28 godina. Trošak Akademije je 1.945 €, a detalji o tome kako sudjelovati mogu se naći na www.canneslions.com ili slanjem mail na academies@canneslions.com


Petra Novosel

Naslovna fotografija: Maria Luisa Francoli
Fotograf: Dean Dorat