Međunarodni festival kreativnosti, Cannes Lions, najavio je lansiranje Medijske akademije za mlade koja će predstavljati jednu od šest akademija na ovogodišnjem festivalu.
Usmjeren na mlade medijske profesionalce koji rade u medijiskim agencijama i medijskim tvrtkama, Cannes Lions Young Media Academy je jednotjedni strukturirani program s naglaskom na kreativnost u medijima. Cilj je inspirirati mlade s naglaskom na vrijednost i kreativnost u medijskim kanalima, istovremeno pružajući uvid u bolje razumijevanje globalnih medija i oglašavanje zajednice. Tijekom programa kandidati će se naučiti kako bolje razumijeti utjecaj kreativnosti, kako upravljati odnosima između ideje, medijskog kanala i ponašanja potrošača i dobiti uvid u glavna pitanja i izazove koji su pred njima.
Prezentacije koje će se održavati na akademiji će uključivati
- Razumijevanje učinkovitosti - proučavanje slučaja i prezentacija prethodnih pobjednika u kategoriji Creative Effectiveness Lions
- Kako klijenti procjenjuju kreativnost? Presjek Lions pobjedničke kampanje koju će predstaviti klijent i agencija
- Razumijevanje načina na koji klijenti misle i djeluju - Uvid u globalne brandove
- Razumijevanje izazova društvenih medija i mjerenje ROI
- Tehnološki razvoj medija, kanala i ponašanja potrošača - predavanja tehnologa i programera
Akademiju će voditi Maria Luisa Francoli, osnivačica globalne digitalne agencije Media Contacts i bivša izvršna direktorica u globalnoj medijskoj mreži MPG. Tijekom svoje karijere Maria Luisa je učinila kreativnost u medijima prioritetom te je izdvojila vrijeme i sredstva kako bi se omogućilo da kreativnost prožima cijelu organizaciju. Kao dekanica Young Lions Media Academy Maria Luisa kaže: "Oduševljena sam ovom inicijativom i osjećam se vrlo počašćeno što sam pozvana voditi akademiju. Činjenica da Cannes posvećuje toliko pozornosti i sredstava za promicanje kreativnosti kod mladih medijskih profesionalaca je velika vijest za industriju i divan privilegij za prvih 35 članova Akademije. Dat ću sve od sebe kako bi se maksimalno iskoristila ova prilika! "
Komentirajući dodatak nove medijske Akademije, Steve Latham, voditelj talenata i obuke na Cannes Lions, kaže, "Vrlo je bitno razumijeti kako se kreativnost može se koristiti u medijskoj strategiji ako industrija želi inovacije. Ova Akademija će pružiti inspiraciju i prilagođenu obuku u fokusiranom i destiliranom okolišu. Mi smo oduševljeni da će Maria Luisa, sa svojim bogatim iskustvom i znanjem, voditi akademiju. "
Akademija će se održavati tijekom festivalskog tjedna od nedjelje 16. lipnja do subote 22. lipnja, a otvorena je za mlade medijske profesionalce u dobi do 28 godina. Trošak Akademije je 1.945 €, a detalji o tome kako sudjelovati mogu se naći na www.canneslions.com ili slanjem mail na academies@canneslions.com
Petra Novosel
Naslovna fotografija: Maria Luisa Francoli
Fotograf: Dean Dorat