Dobar posao ne znači ništa ukoliko nemate dobre odnose sa svojim šefom i ostalim kolegama na poslu. Da biste to ostvarili, ne morate se nikome nametati niti ulizivati. Prijateljska komunikacija pomoći će vam da radite bolje, a i mnogo ćete se ugodnije osjećati na radnom mjestu.
Naravno, nije uvijek lako niti jednostavno razviti dobre odnose s nadređenim ljudima. Ipak, postoje načini kako da impresionirate svoje poslovne suradnike i šefove te da im skrenete pažnju na svoj rad.
Budite temeljito profesionalni
Ako je vaše radno mjesto prilično zahtjevno, tada bi bilo dobro da svako jutro prije odlaska u ured odvojite malo vremena kako biste se pripremili za radni dan. Provjerite svoj raspored i zadatke koje morate obaviti taj dan i pomno isplanirajte svaki sat. Ako je potrebno, redovito ažurirajte svoje znanje i informacije koje su vam potrebne za nesmetano obavljanje radnih zadataka. Nemojte se zamarati detaljima koji vas se ne tiču. Prema svima se odnosite uljudno i s poštovanjem. Nemojte se upuštati u 'uredske tračeve' o kolegama ili šefu jer vam to može izazvati kojekakve probleme. Budite korektni, obavljajte svoj posao i nemojte se mučiti sa stvarima koje vas se ne tiču.
Naučite efikasno upravljati svojim vremenom
Uvijek je bolje na posao doći deset minuta ranije kako biste se pripremili za radni dan te kako biste mogli kontrolirati situaciju, umjesto da ona kontrolira vas. Obavljajte svoj posao najbolje što možete te budite ozbiljni i odgovorni kad je o poslu riječ. Naučite kako da efikasno upravljate svojim vremenom i ta će vam vještina dobro doći u mnogim situacijama.
Primjereno se odijevajte
Ljudi o nama stječu dojam na temelju toga kako izgledamo i kako se ponašamo. Osobni je izgled vrlo bitan kada na nekoga želite ostaviti dobru impresiju. Kad je o poslu riječ, odijevajte se primjereno i vodite brigu o svom izgledu. Make-up neka vam bude minimalan, a kosa i nokti bi vam uvijek trebali izgledati uredno. Izbjegavajte vrlo usku i previše seksi odjeću koja naglašava sve vaše obline. Takva odjeća nije primjerena za radno mjesto. Potrudite se da nikad ne izgledate prenapadno, već zadržite formalnost i kad je riječ o odijevanju.
Držite se bontona
Lijepo i pristojno ponašanje ne iziskuje mnogo truda, osobito ne ako želite o sebi stvoriti pozitivan dojam. Budite pristojni i komunikativni i nemojte neprestano negodovati. U svemu što radite budite precizni i držite se svoje riječi. Također, prema kolegama se odnosite s poštovanjem i budite ljubazni prema svima. Nemojte se uključivati u uredske tračeve, svoje stavove zadržite za sebe i budite neutralni.
Učinkovito komunicirajte
Učinkovita komunikacija na radnom mjestu pomoći će vam da steknete povjerenje svog šefa. Bez obzira na to je li riječ o verbalnoj ili online komunikaciji, jasno i koncizno iznesite svoje mišljenje ili poruke koje želite priopćiti. Vaš ton i riječi neka budu u skladu s time što želite reći. Nemojte se sramiti i kažite svoje mišljenje ako se to od vas traži.
Na koji način vi razvijate odnose na poslu? U kakvom ste odnosu sa svojim šefom?
Izvor: idiva.com
Foto: stockimages/Freedigitalphotos.net