Treće izdanje Dana komunikacija, nacionalnog festivala oglašavanja održat će se od 16. do 19. travnja u rovinjskom hotelu Lone. Organizatori Dana komunikacija - HURA i IAB u partnerstvu s renomiranim festivalima Cannes Lions i Eurobest na Dane komunikacija dovode vodeće svjetske marketinške stručnjake s tih festivala, ali i ostale uspješne kreativce, govornike i predstavnike tvrtki oglašivača. Ovogodišnji Dani komunikacija ponudit će uvid u svjetske marketinške trendove te potaknuti debatu o stanju industrije u Hrvatskoj i regiji. Po prvi će put biti održane i huraonice, interaktivni okrugli stolovi na kojima će sudionici raspravljati na zadanu temu te dijeliti znanja i iskustva u neformalnom okruženju.
"Snažnije nego ikad do sada prenosimo poruku koja je ujedno i naslov jednog od predavanja: Creativity matters! Rezultati prodaje su bolji ukoliko je komunikacija kreativnija - jednostavna premisa koja odvaja najbolje od prosječnih, uspješne od propalih, pobjednike od ziheraša. S tom idejom u mislima predstavljamo program festivala sa predavačima koji kreativnosti daju smisao, koji prepoznaju najbolje od kreacija kao i oni koji najkreativinije nagrađuju. Otuda i partnerstvo HURA-e, odnosno Dana komunikacija sa Cannes Lions i Eurobest festivalima zbog kojeg je i izbor predavača najbolji do sada! Program, nagrade, druženje – sve je na Danima komunikacija podređeno da inspirira na hrabrost, kreativnost, pozitivnost. Svi koji su povezani s marketingom i oglašavanjem ne bi smjeli propustiti takvu priliku", izjavio je Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e, suorganizatora festivala.
Nova direktorica programa Dunja Ivana Ballon pripremila je iznimno bogat program u kojem sudjeluju vodeći svjetski stručnjaci koji upravljaju razvojem industrije. Među njima je i Pete Blackshaw, globalni direktor digitalnog marketinga i društvenih medija za Nestlé, koji upravlja online komunikacijom ovog prehrambenog diva i jednog od najboljih svjetskih oglašivača u preko 130 zemalja svijeta, a održat će predavanje pod nazivom "Digital Transformations". Poseban gost festivala je Philip Thomas, predsjednik Uprave Lions Festivals, organizatora najvećih svjetskih marketinških festivala kao što su Eurobest, Cannes Lions, Spikes Asia i dr. koji će održati predavanje pod nazivom "Creativity Matters". David Muhlenfeld, potpredsjednik i kreativni direktor Martin Agencya, koji se prošle godine istaknuo kao jedan od najboljih govornika na Eurobestu i Cannes Lionsu, svojim će predavanjem u formi performansa pod nazivom "Every Jingle is a Love Song: What Advertising can Learn From the Music Industry" istaknuti što marketingaši mogu naučiti od glazbenika? "Zasigurno se radi o predavanju o kojemu će se pričati cijele godine, čemu u prilog ide i činjenica da je najavljeno kao preporuka direktorice programa", dodao je Damir Ciglar.
Važan dio Dana komunikacija su i strukovna natjecanja - Effie, IdejaX i Mixx koja ove godine donose brojne novitete. Ključne su novosti usmjerene prema pružanju mogućnosti što širem broju kompanija i agencija za nagrađivanje njihove kreativnosti i inovativnosti od strane struke. Natjecanje Effie koje nagrađuje učinkovitost marketinških komunikacija ove godine uvodi kategoriju "Medijska ideja", koja je usmjerena ka promociji i nagrađivanju radova medijskih agencija u Hrvatskoj; natjecanje Mixx za najbolje radove u online medijima od ove godine nagrade dodjeljuje u dvama novim kategorijama - Branded Content Campaign i Best Media Strategy. IdejaX, nacionalno natjecanje u kreativnosti i ove godine poziva sve domaće kreativce i agencije da odmjere svoje snage i pokažu svoju kreativnu produkciju i potencijal te da se predstave potencijalnim klijentima. S ciljem zadržavanja razine stručnosti i profesionalnosti i ove su godine kao predsjednici žirija izabrani vodeći stručnjaci iz industrije - za Effie Dario Vrabec, direktor marketinga Leda, za Mixx Đuro Korać, kreativni direktor Nivasa te Joško Jureškin, kreativni direktor agencije Publicis Zagreb kao predsjednik žirija IdejeX.
Popratni su sadržaji također bogatiji nego ikad, a uključuju izložbe i brojne druge aktivnosti za sudionike, dok je večernji program i ove godine rezerviran za dodjele strukovnih nagrada. Osim edukativne note, Dani komunikacija ni ove godine neće zanemariti onu zabavnu tako da je i dobar večernji provod zajamčen kroz tri koncerta.
Zbog iznimno velikog broja sudionika koji su prošle godine Dane komunikacija prepoznali kao idealno mjesto za razmjenu iskustva i povezivanje unutar industrije, ove su godine organizatori osigurali povoljnije cijene smještaja*. Za članove HURA-e, IAB-a i HUOJ-a te klijente agencija HURA-e early bird cijena kotizacije za sudjelovanje na festivalu iznosi 1,250.00 kuna, a za ostale zainteresirane 1,500.00 kuna. Svi sudionici ostvaruju pravo na 20% popusta na cijenu kotizacija ako se odluče za 3 noćenja u hotelu Lone**. U ponudi su i paketi 5+2 i 10+5 kotizacija, a ove godine po prvi puta studenti dobivaju besplatnu kotizaciju uz predočenje indexa ili x-ice. Za više informacija o programu, kotizacijama i smještaju posjetite: www.danikomunikacija.com.
*20% povoljnije cijene za 3 noćenja u dvokrevetnoj sobi u hotelu Lone, 10% povoljnije za 2 noćenja u dvokrevetnoj sobi u hotelu Lone
**koje u tom slučaju iznose 1,000.00 kuna za članove HURA-e i 1,200.00 kuna za ostale zainteresirane
HURA i IAB u suradnji s vodećim marketinškim festivalima Eurobest i Cannes Lions dovode na Dane komunikacija vrhunske predavače s renomiranih svjetskih festivala