E-mail je prije Facebooka, Twittera i LinkedIna, bio najvažniji alat za razmjenu poruka, te je uspio preživjeti i do danas, sada već 49 godina. Prilikom slanja maila, među najistaknutijim poljima su ona za upisa adresa primatelja. Sigurni smo kako mnogi korisnici e-maila zapravo ne znaju što je Cc i Bcc pa smo vam odlučili objasniti što su i kako ih koristiti.
Skraćenica BCC dolazi iz engleskog jezika od riječi „Blind Carbon Copy". Radi se zapravo o slijepoj ili bolje rečeno „tajnoj kopiji".
Ako ne želite da primatelj kojemu pišete zna da ste isti mail proslijedili još nekome, onda ćete e-mail adresu osobe koju želite zadržati u tajnosti, staviti u „BCC". Osoba koja je navedena kao primatelj neće ni na koji način moći saznati da je e-mail otišao još nekome, a onaj koga ste stavili u BCC primit će vaš e-mail kao i svaki drugi.
Smatrate li da je to nepristojno?
U osnovi nije, ali postoje situacije kada želite zaštititi nečiju privatnost, tada je takav postupak normalan ili čak i poželjan. Ako smatrate da je ovakav način slanja maila neetičan, onda vam preporučujemo da mail pošaljete pojedinačno i odvojeno.
Skraćenica BCC dolazi iz engleskog jezika od riječi „Blind Carbon Copy". Radi se zapravo o slijepoj ili bolje rečeno „tajnoj kopiji".