Što je to crvene, bijele i plave boje, teško oko 400 kg, širine 5,5 m x 3,6 m visine, obuhvaća 20 modula, a sadrži 480 motora?
Nije kraljevska vjenčanica Kate Middleton - to je Canvas Experiment: revolucionarni hibrid digitalne tehnologije, maloprodajna instalacija i umjetnički izričaj koji su razvili Stockholmski i Amsterdamski kreativni studio, Perfect Fools, za globalni brand cipela, Converse.
Iz daljine Canvas izgleda kao zaslon, ali kad se pobliže pogleda vidite da je to mnogo više od toga. Ono što izgleda kao divovska matrica piksela je zapravo zid koji se kreće sačinjen od gotovo 500 Converse Chuck Taylor All Stars - 20 cipela visok i 24 cipela širok.
Dizajniran kako bi proslavili Converse brand kao zastupnik i katalizator za nezavisnost, i promicali Chuck Taylor All Star ovog proljeća, Canvas je izvanredan podvig analogno / digitalne crossover tehnologije. Korisnici fizički mogu dobiti bilo koju sliku ili fotografiju na platnu; pokrenuti animacije, igrati video igrice, gledati filmove, te ga koristiti za prikaz glazbene grafike - prikazuje volumen i frekvenciju.
Revolucionarni hibrid digitalne tehnologije, maloprodajne instalacije i umjetnički izričaj