60 godina povijesti tvrtke Müller

Müller slavi 60 godina postojanja

60 godina povijesti tvrtke Müller

60 godina povijesti tvrtke Müller čita se lako poput njemačke varijante tipične američke priče o uspjehu. Objektivno gledano priča o uspjehu je kronika dosljednog planskog razmišljanja i djelovanja. Početni uzor su bile američke drogerije, no trgovački lanac Müller ih je odavno premašio i ostavio daleko iza sebe. Iz svog skromnog frizerskog salona osnivač tvrtke gospodin Erwin Müller je početkom sedamdesetih ostvario novi koncept samoposlužne drogerije i time potresao i revolucionirao cijelu branšu. Godine 1953., kada je tvrtka osnovana nitko nije očekivao da će postati jedna od najuspješnijih trgovačkih lanaca u Njemačkoj. Danas kupcima nude u skoro 700 poslovnica užitak kupovine u ugodnoj atmosferi te svakodnevno nastoje udovoljiti željama i potrebama kupaca i to po najvišim standardima kvalitete, ljubaznošcu, uslugom i najpovoljnijim cijenama.


Image


Müller u Hrvatskoj
Müller je svoja vrata u Hrvatskoj prvi puta otvorio 2006. godine u Zagrebu (Jankomir) te ih od tada do danas ima ukupno 20. U Hrvatskoj zapošljava oko 700 zaposlenika te će i taj broj uz planirana otvorenja zasigurno biti u rastu. Ponuda najveće drogerije, parfumerije, papirnice, igračaka, kućanstva, čarapa i prirodne kozmetike s asortimanom većim od 100 000 proizvoda udovoljit će zahtjevima kupaca. Tu je i neusporedivi ambijent njihovih poslovnica koji svaku kupovinu čini posebno ugodnom. Mogućnost kupnje originalne njemačke robe na hrvatskom tržištu se pokazala izrazito uspješnom i prepoznatom od strane kupaca što ih i dalje motivira na rast i razvoj s obzirom na uloženi trud i angažman svih djelatnika. Ljubaznost  i usluga djelatnika su temelj njihovog poslovanja što im predstavlja i glavni moto prilikom zapošljavanja novih djelatnika.


Image


Müller robne marke
Proteklih su godina trgovačke marke u Europi i Hrvatskoj neprestano dobivale na značaju, i to ne samo zbog iznimno dobrog odnosa cijene i usluge. Müller kvalitetna robna marka je vrhunske kvalitete i najpovoljnijih cijena. Stalne kontrole kvalitete unutar same tvrtke te dodatne kontrole naših dobavljača i laboratorija trajno osiguravaju beskompromisno visoku kvalitetu naših proizvoda. Prilikom promidžbe vlastite robne marke odustaju od visokih reklamnih budžeta i skupih upravljačkih sustava – upravo zato su njihovi proizvodi tako pristupačni cijenom. Stoga je Müllerova kvalitetna robna marka dobra alternativa vodećim brendovima. Müller kvalitetna robna marka nudi paletu više od 2 500 proizvoda, od kvalitetnih kozmetičkih proizvoda i proizvoda za njegu tijela preko sredstava za čišćenje pa sve do bioprehrambenih proizvoda i prirodne kozmetike. Pritom svakodnevno rade na raznovrsnim novim proizvodima, sadržajima i pakiranjima te na taj način zadržavaju zanimanje svojih kupaca. Osim toga, Müller drogerijama je davanje korisnih savjeta, pružanje kvalitetne usluge i ljubaznost sasvim prirodna stvar. Müller kvalitetna robna marka ima sve što svaki kupac traži – izvrstan asortiman, najpovoljnije cijene i vrhunsku kvalitetu.


Image


Recept uspjeha Raznolikost asortimana       
Müller vodi najveću drogeriju u Hrvatskoj, ali i parfumerija, papirnica, odjel kućanstva, odjel igračaka, odjel čarapa i prirodne kozmetike nude bogatu ponudu. Očekuje Vas asortiman s više od 100 000 proizvoda.

Vrhunska kvaliteta po najpovoljnijim cijenama
To je ono što je oduvijek važno svakom kupcu. Za potrošača to znači: mnoštvo povoljnih ponuda, a da se pri tome ne morate odreći kvalitete, usluge i najboljih marki.


Obrazovani zaposlenici
Ljubaznost i usluga su od samih početaka jako cijenjeni u Mülleru. Uslužit će Vas stručno osoblje neovisno radi li se o temi zdravlja, ljepote, papirnice ili igračaka.

Luksuzan ambijent kupovine
To se ne može opisati, to morate doživjeti. Neka Vas iznenadi neusporedivi ambijent Müller poslovnica. Poseban ugođaj kao i uredno složene police čine kupovinu u Mülleru još ugodnijom.

Karijera
Müller je međunarodna tvrtka s velikom ekspanzijom diljem Europe, raznolika, orijentirana k kupcu, s više od 680 poslovnica u 7 zemalja i preko 30.000 djelatnika. Uspjeh temelje na poznavanju djelatnika, njihovom angažmanu, timskom radu i otvorenošću prema inovaciji - djelatnicima, koji u svojoj karijeri žele napraviti prvi ili sljedeći korak.
Najveći kapital i recept uspjeha tvrtke su školovani i zadovoljni djelatnici. Djelatnicima i onima, koji žele ostvariti karijeru u Mülleru, nude se najbolje mogućnosti osobnog i poslovnog razvoja.


Image


Nekoliko od najvažnijih nagrada i priznanja:
2004. „Echo“ u kategoriji za najboljeg poslovnog partnera
2006. Erwin Müller dobiva nagradu Gründerpreis Baden – Württemberg (nagrada za poduzetnike)
2008. LIMA Germany Awards – nagrada za najboljeg poslovnog partnera
2009. Erwin Müller dobiva nagradu Seniorskog vijeća Ulma za uslužnost prema starijim osobama

Tipično za Müller: isticanje vrhunskom kvalitetom
Promjena vrijednosti u društvu stavila je zdravlje i dugotrajnost u središte. Koncept dugotrajnosti nastao je zbog ekoloških resursa koji nestaju. Tim pristupom se teži očuvanju prirode za buduće naraštaje. Müller je na vrijeme prepoznao znakove vremena i u mnogim područjima tvrtke na prvo mjesto stavio vrhunsku kvalitetu.

Vrhunska kvaliteta i najpovoljnije cijene
Ovaj koncept se temelji na cijeni i usluzi. Svako istraživanje iznova pokazuje da Müller trgovine nemaju konkurencije. Da je njihova usluga najbolja, dokazuju kupci koji im redovito poklanjaju povjerenje. Povoljne cijene i dobro odabrani asortiman vlastite robne marke stvaraju stalne kupce.



Čisti užitak kupovine: Müller trgovine za doživljaj
Moderni potrošači su zahtjevni: zahtjevaju ugodan ambijent, ljubazno i stručno osoblje, veliki izbor jakih marki koje su kvalitetno predstavljene i sve to za povoljne cijene. Tim zahtjevima udovoljavaju u približno 700 poslovnica u Europi. Uvjerljivi spoj užitka, kupovine i dobitka!

Blizak kupcima: svaki trend u asortimanu
Prava sposobnost trgovanja ne vidi se samo u poslovnicama. Samo u nabavi stotine stručnjaka se brine o asortimanu. U tome im pomaže elektronska obrada podataka pomoću koje mogu vidjeti stanje svake poslovnice.