EFFIE konferencija, koja predstavlja najučinkovitije primjere oglašavanja i marketinške ideje koje donose stvarne rezultate, održat će se 16. travnja u Zagrebu u Maloj dvorani Lisinski u organizaciji Best Marketinga Hrvatska. Svjetski marketinški stručnjaci predstavit će tajne uspjeha nekih od najpoznatijih svjetskih brendova poput Dovea, Avona, Diesela, Adidasa i Nikea te njihove učinkovite marketinške kampanje koje su osvojile prestižne EFFIE nagrade.
EFFIE konferencija predstavlja najuspješnije svjetske brendove koji su postigli uspjeh putem učinkovitog i promišljenog marketinga. Na ovogodišnjoj, trećoj po redu, EFFIE konferenciji gostovat će niz svjetskih marketinških stručnjaka koji će predstaviti uspješne svjetske brendove poput Dovea, Avona, Diesela, Adidasa, Nikea te analizirati njihove marketinške kampanje, čiju učinkovitost potvrđuju brojne EFFIE nagrade.
Jedan od naših predavača je Ralf Langwost, vodeći europski marketinški konzultant i CEO tvrtke IdeaManagement Institute koji iza sebe ima dugogodišnje radno iskustvo u svjetskim marketinškim agencijama. Na ovogodišnjoj EFFIE konferenciji Ralf će analizirati povezanost kreativnosti i učinkovitosti u oglašavanju, o čemu je napisao i knjigu Creative Effectiveness Report u kojoj je analizirao niz europskih oglasnih kampanja.
Zanimljivo se predavanje očekuje i od Mark Tungatea, britanskog novinara, copywritera i branding konzultanta te autora poznatih knjiga poput Adland: A Global History of Advertising, Fashion Brands te Branded Male. Mark je najpoznatiji po tome što je ga je Renzo Rosso, utemeljitelj poznate modne marke Diesel, pozvao da napiše knjigu o njegovom životu i povijesti tog brenda. Tako je nastala knjiga Amazing Story of Renzo Rosso and Diesel, a Tungate je postao Dieselov „kućni pisac“ i marketinški konzultant. Na EFFIE konferenciji Mark će nam otkriti filozofiju i strategiju koja se krije iza ovog vrhunskog modnog brenda.
Ostali predavači su Andy Edwards iz agencije 180 Amsterdam koji će predstaviti uspješne Adidasove kampanje, nagrađene EFFIE nagradama, Ana Mateša iz Unilevera koja će nam ispričati priču o uspjehu sada već legendardne Dove Kampanje za stvarnu ljepotu te Elena Degtyareva iz Avona i Hrvoje Maljak iz Podravke. Uz to, na zagrebačkoj će konferenciji Isabelle Prosser, iz Europskog udruženja agencija za komuniciranje (EACA), prezentirati EURO EFFIE nagrade i prošlogodišnje pobjednike.
EFFIE konferencije i nagrade održavaju se u više od 30 zemalja širom svijeta, a ove godine u Zagrebu predstavit ćemo i domaćim marketinškim profesionalcima najučinkovitije primjere oglašavanja i marketinške ideje koje donose stvarne rezultate. Prilika je to za susret sa stručnjacima iz područja marketinga te analizu i pronalaženje rješenja za izazove s kojima se domaće i internacionalne tvrtke u srednjoj i istočnoj Europi svakodnevno suočavaju.
Registracija za konferenciju otvorena je do 11. travnja 2008. Više informacija o konferenciji i registracija na www.best-marketing.com.
O Best Marketingu:
U suradnji s Američkim marketinškim udruženjem NY (American Marketing Association New York), Best Marketing organizira EFFIE konferencije o marketinškoj učinkovitosti te marketing & advertising tjedan Wazzap. U pripremi i organizaciji ovih događanja surađujemo s nekoliko stručnih udruženja, a neka od njih su EFFIE Organization, Epica, Golden Drum i drugi. Osim organizacije EFFIE konferencija, Best Marketing u Hrvatskoj planira organizirati i EFFIE natjecanje za najučinkovitije marketinške kampanje. Aplicirali smo za licencu te očekujemo uvođenje EFFIE standarda u Hrvatsku i predstavljanje EFFIE natjecanja do kraja 2008. godine.
Kontakt:
Tamara Tomić
Country manager za Hrvatsku, Best Marketing
e-mail: tamara@best-marketing.com
mob: 091/600 49 42
www.best-marketing.com
16. travnja, mala dvorana Lisinski, Zagreb