Dolaze topliji dani koje smo s nestrpljenjem dočekali, te nas mame na aktivnosti na otvorenom. Upravo to je i najbolji način za rješavanje viška naslaga koje smo (neki više, drugi manje) prikupili tijekom zime. Sportska aktivnost će vam ubrzati metabolizam, povećati mišićnu masu i smanjiti masno tkivo, te oblikovati tijelo. Kako biste bili čim bolji u sportskim aktivnostima pomoći će vam dobra i kvalitetna oprema, stoga vam predstavljamo novosti iz svijeta sporta i sportske odjeće, obuće i opreme.
“The Sport of Fitness Has Arrived™” - globalna Reebokova brand kampanja
Na dan koji se događa samo jednom u 4 godine, Reebok u svojem preuređenom prostoru u Rebook storeu Arena Zagreb s ponosom predstavlja nove brand ambasadore te novu globalnu kampanju, “The Sport of Fitness Has Arrived” kojom predstavlja CrossFit, novi način vježbanja fitnessa.
Reebok ekskluzivno predstavlja ambasadore koji će ove godine predstavljati brand u pravom smislu riječi – sportski duh, zajedništvo i volja za uspjehom samo su neke od odlika koje predstavljaju ova imena.2CELLOS – Luka Sulić i Stjepan Hauser, Atomic Dance Factory & Luka Vidović, Luka Belani, Iva Visković, Mario Valentić i Nikša Bratoš ponosno će predstavljati brand ove godine.
Uz bok svjetskim zvijezdama poput Helene Christensen, Kelly Brook, Jessice Exsposito, Lewisa Hamiltona i Eve Mendes tako staju neke od naših najvećih nada sa područja glazbe, plesa, glume i sporta. Svima im je zajednička inovativnost, ambicioznost i volja za uspjehom – ono što čini pravog Reebok ambasadora.
Kampanjom “The Sport of Fitness Has Arrived” Reebok cilja ka promjeni načina na koji ljudi doživljavaju, definiraju i bave se fitnessom, te želi ultimativno pokazati svijetu da se fitnessom može postići sve ono što ljudi vole kod sporta.
Reebok voli fitness. To je ono što nas budi ujutro, o čemu razmišljamo preko dana i što nas vodi prema sutra. Ove sezone, Reebok poziva ljude da vide fitness onakvim kakav on istinski jest, i da budu strastveni u tome što rade. Za Reebok, fitness može biti iznenađujući, zapanjujući i zabavan i to želi podijeliti sa ostatkom svijeta.
Ovom kampanjom, te odabirom brand ambasadora Reebok otkriva da je u sportu bitno zajedništvo, natjecateljski duh i prijateljstvo prije svega – jer sve zajedno u kombinaciji donosi zapanjujuće rezultate. A to je ono što Reebok istinski jest.
Škola trčanja za odrasle
Živite u začaranom krugu sjedenja i vožnje automobilom do radnog mjesta gdje opet sjedite satima i satima pred kompjuterom? Na kraju dana opet sjedate u automobil i vozite se doma gdje večeri provodite zavaljeni na kauču u dnevnom boravku? Prekinite začarani krug i upišite se u školu trčanja za početnike!
Nakon iznimno uspješne prve škole trčanja za odrasle održane prošle godine koju je pohađalo 90 polaznika, Društvo športske rekreacije "Aktivan život" najavljuje početak upisa u drugu školu trčanja koja kreće 19. ožujka 2012.
U školu se mogu prijaviti svi odrasli građani, bez obzira na prethodno sportsko (ne)iskustvo koji žele vježbanjem u grupi i na zabavan način te uz stručno vodstvo - naučiti pravilno trčati i završiti svoj prvi polumaraton.
Cilj ove škole je sustavnim pristupom i postepenim napretkom od početnika napraviti trkača. Pri tome svako od polaznika može ostvariti svoje osobne ciljeve zbog kojih su počeli trčati - gubitak težine, trčanje polumaratona, poboljšanje zdravstvenog stanja, provođenje više vremena u prirodi, druženje.
Škola počinje 19. ožujka 2012. i traje osam mjeseci. Treninzi se održavaju tri puta tjedno po sat vremena na savskom nasipu kod Boćarskog doma. Od ove godine se škola trčanja može kombinirati i s planinarenjem nedjeljom po Medvednici (osobito se preporuča onima koji žele izgubiti kilograme).
Škole košta 150 kuna mjesečno, a u cijenu je uključen stručno izrađen i vođen plan priprema i treninga, zajednički treninzi tri puta tjedno, individualne konzultacije s trenerom i stručnim vodstvom te edukativna predavanja jednom mjesečno o pravilnoj prehrani i tehnikama trčanja.
Ukoliko ste zainteresirani za školu trčanja, prijaviti se možete na web stranici škole: www.skola.trcanje.hr.
Čuda tehnologije u svrsi sporta
Prva “kopačka s mozgom” - adizero f50 miCoach
adidas je predstavio prvu "kopačku s mozgom" - adizero f50 miCoach. Najbrža adidasova kopačka adizero f50 od sada sadrži inteligentnu miCoach tehnologiju s mobilnim Speedcell uređajem i nogometnom aplikacijom koja povezuje stvarni sport s virtualnim na dosad neviđen način.
Speedcell uređaj koji se stavlja u kopačku, podatke o igračevim performansama bežično prenosi na iPad, iPhone ili računalo, gdje se koriste za praćenje i kreiranje treninga, usporedbu sa suigračima i najboljim svjetskim igračima te kreiranje vlastitog avatara u online nogometnoj igri. Novu adidasovu tehnologiju koju koristi Leo Messi, u Zagrebu je testirao igrač zagrebačkog Dinama i adizero f50 ambasador Ivan Tomečak, koji će u nastavku sezone koristiti adizero f50 miCoach tehnologiju za praćenje treninga i podizanje forme.
miCoach tehnologija donosi revoluciju u nogomet jer pretvara laganu kopačku adizero f50 u alat za trening kojim svaki igrač sam može pratiti i analizirati vlastite performanse na svakomtreningu i utakmici. miCoach po prvi puta omogućava i amaterima da preko online platforme uspoređuju svoje rezultate s najboljim svjetskim igračima poput Lea Messija.
miCoach Speedcell tehnologija omogućava igraču da rezultate objavi na Facebook i Twitter profilu ili postavi svoj rezultat na adidasov interaktivni online sustav treniranja na www.adidas.com/micoach, gdje se može uspoređivati s prijateljima suigračima ili najboljim svjetskim igračima koji koriste miCoach te kreirati personalizirani trening program. adidas s miCoach Speedcell tehnologijom postaje prvi sportski brand koji ulazi u segment gaminga. Igrači mogu koristiti svoje rezultate s terena kako bi pokrenuli virtualnog avatara u video igri miCoach Football. Što je igrač bolji na treningu u stvarnosti, to je njegov osobni avatar u video igri pokazuje bolje vještine.
MiCoach Speedcell uređaj igrači mogu koristiti i s drugim kopačkama i tenisicama jer se Speedcell uređaj može kupiti odvojeno i pričvrstiti s vanjske strane na vezice.
Novi izgled adidas shopa u Rijeci i Puli
U prostorijama riječkog Tower centra otvorila su se vrata renoviranog adidas shopa. Otvorenju su nazočili Slavko Goluža, trener hrvatskih brončanih rukometaša koji nose adidas na svim važnim sportskim događanjima i Ivica Udovičić, direktor reprezentacije. Za dobar provod pobrinula se svjetski poznata koreografkinja Ivona Brnelić i plesna skupina RiStudiocentar, a svakog posjetitelja adidas je nagradio i prigodnim poklonom.
adidas shop Rijeka otvoren je 2006. godine zajedno s Tower shopping centrom. U novom, bogato opremljenom shopu, koji se prostire na 193 četvorna metra, kupce očekuje raznolika ponuda. Za sportaše profesionalce, ali i rekreativce tu su adidas Performance proizvodi specijalno razvijeni za individualne i grupne sportove kao što su nogomet, tenis, plivanje, košarka, odbojka i trčanje. adidas Originals oduševit će sve koji vole biti originalni i posebni u svakoj situaciji, a za najmlađe posjetitelje tu je i adidas kids asortiman.
"Kako bi se zadovoljile potrebe kupaca koji vole kvalitetu i prepoznatljivi design etabliranog branda, adidas shop u Rijeci dobio je nov i moderan izgled. adidas je iznimno ponosan što s Riječanima može podijeliti svoj bogati asortiman proizvoda među kojima se može pronaći nešto za sportaše, ali i za prave ljubitelje mode“ – izjavio je Milan Mažar, Store manager adidas shopa u Rijeci.
Osim Rijeke, novi izgled, ali i novu lokaciju na adresi Ulica Sergijevaca 28, ubrzo dobiva i adidas shop u Puli. Pulski shop prostirat će se na 130 četvornih metara prodajne površine, a u njemu će se moći pronaći adidas Originals, Performance i kids asortiman.
Izabrana najkvalitetnija sportska obuća i odjeća za žene
Žene u Hrvatskoj smatraju kako im Nike nudi uvjerljivo najvišu razinu kvalitete kada je riječ o ženskoj sportskoj obući i odjeći.
Rezultat je to posebnog QUDAL - QUALITY - DEEPMA istraživanja kojeg je u Hrvatskoj sproveo renomirani međunarodni Centar za istraživanje tržišta GfK (www.gfk.com)
Istraživanje QUDAL - QUality meDAL provedeno je u potpunosti u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
U kategoriji "Ženska sportska odjeća" na prvo se mjesto uvjerljivo pozicionirao NIKE (31,2% glasova). Drugo mjesto zauzeo je Adidas (19,4%); Treće mjesto s velikim zaostatkom drži Lotto (3,6%), i zatim slijede Puma (3,4%) te Kappa s 3% glasova.
U kategoriji "Ženska sportska obuća" na prvo se mjesto još uvjerljivije pozicionirao NIKE (36% glasova). Drugo mjesto zauzeo je Adidas (19,4%); Treće mjesto drži Puma (5,9%), i zatim Reebok s 4,3% glasova.
Prilikom istraživanja za ove kategorije ispitanici su bili isključivo osobe ženskog spola koje se pitalo: "...Zamislite da ste bogati. Zamislite da imate neograničenu sumu novaca i da vas prilikom kupnje zanima samo i jedino vrhunska kvaliteta... Proizvode kojeg proizvođača biste u tom slučaju najradije kupovali kada je riječ o "Ženskoj sportskoj obući", i zatim - o "Ženskoj sportskoj odjeći"? Nemojte navoditi proizvode koji se najviše reklamiraju niti ono što vam prvo padne na pamet, kao niti proizvode koje vi najčešće koristite, već navedite onu žensku sportsku obuću odnosno odjeću za koju vi iz vašeg iskustva ili iskustva vama bliskih osoba možete potvrditi da na hrvatskom tržištu nude najveću razinu kvalitete. Posebno navedite jedan brand za najkvalitetniju žensku sportsku obuću, i zasebno jedan brand za najkvalitetniju žensku sportsku odjeću..."
Pitanja su bila otvorenog tipa, odnosno ispitanicama nisu bili ponuđeni nikakvi mogući odgovori te su one slobodno mogle navoditi nazive proizvođača u kategoriji "Ženska sportska odjeća" i odvojeno u kategoriji "Ženska sportska obuća" za koje one same smatraju da nude najveću razinu kvalitete na hrvatskom tržištu.
QUDAL (QUality meDAL) rezultati
Kategorija: Ženska sportska odjeća
1. Nike = 31,2%
2. Adidas = 19,4%
3. Lotto = 3,6%
4. Puma = 3,4%
5. Kappa = 3%
Ostalo = 8,9%
Bez odgovora/Ne znam = 30,5%
N= 439
Nacionalno reprezentativan uzorak za osobe ženskog spola (opća populacija), RH
Istraživanje: GfK, Centar za istraživanje tržišta
Kategorija: Ženska sportska obuća
1. Nike = 36%
2. Adidas = 19,4%
3. Puma = 5,9%
4. Reebok = 4,3%
Ostalo = 13,7%
Bez odgovora/Ne znam = 20,7%
N= 439
Nacionalno reprezentativan uzorak za osobe ženskog spola (opća populacija), RH
Istraživanje: GfK, Centar za istraživanje tržišta