Influenceri imaju gomilu moći i samim time dobivaju nevjerojatne prilike. Ali koji horoskopski znakovi čine najbolje influencere na društvenim mrežama? Da bismo to saznale, zavirile smo u astrologiju i karte rođenja.
Što je zapravo influencer? To je osoba koja koristi društvene mreže i koja je stvorila ime za sebe kao stručnjak za određenu temu. Influenceri imaju tendenciju da svoju platformu grade od temelja i usput dobivaju tisuće pa i milijune pratitelja (ali i novce).
Samim time influenceri dobivaju na moći i poštovanju, a čini se da ne opadaju na popularnosti. Štoviše, na mnogo su načina promijenili krajolik oglašavanja i promocije. Provjeri jesi li među potencijalnim influencerima:
Blizanci
Mnogo je razloga zbog kojih su Blizanci izvrsni influenceri: sjajni su u komunikaciji s ljudima, vole interakciju na društvenim mrežama, pametni su pa ih ljudi slušaju i uvijek su u korak s trenutnim trendovima i modom.
Blizanci se vole zabavljati i uživati, a ako mogu u zabavu povesti i druge ljude, tim bolje. Znaju da su pojedinačne interakcije ključne, pa ako netko komentira njihovu objavu, odgovorit će na ovaj ili onaj način. Blizanci drže ljude angažiranima u svom sadržaju.
Lav
Naravno, znak poznat po svojoj karizmi i zadivljujućoj osobnosti čini velikog influencera. Lavovi su jednostavno, kako se kaže, cijeli paket. Ljudi se cijelo vrijeme ugledaju na njih, a društvene mreže samo su još jedna platforma koju Lav može koristiti za angažiranje ljudi.
Nešto je privlačno u njima i u stvarima koje dijele. Vjerujemo Lavovima i želimo im biti prijatelji, a možda bismo mogli to i postati ako se s njima povežemo putem društvenih mreža.
Vaga
Vage su duhovite, šarmantne i drage, pa kad su oko nečega strastvene, ljudi to primijete. Sadržaj koji stvaraju zanimljiv je masi, a koliko su popularni u stvarnom životu, toliko su i na internetu.
One su također poštene i diplomatske osobe, pa neće pokušati održavati stvari optimističnima i pozitivnima kako bi bile primamljive. Vage uživaju na društvenim mrežama, pa ako mogu zaraditi nešto novca ili pridobiti pratitelje od nečega što će ionako učiniti, zašto ne?
Strijelac
Nitko nema bolji sadržaj od Strijelca; uvijek idu na kul mjesta, rade zabavne stvari i sklapaju prijateljstva gdje god stignu. Strijelci imaju sjajne priče i nadareni su za njihovo dijeljenje putem društvenih mreža.
Brendovi cijene jednu od stvari koje rade, a to je postojan protok sadržaja. Dani ne prolaze, a da Strijelac ne objavi post. Imaju i tri ključne stvari koje utječu na društvene mreže: karizmu, vjerodostojnost i dosljednost.
Jarac
Jarci čine velike influencere na društvenim mrežama jer kad su strastveni prema nekoj temi, nauče sve o njoj i nastavljaju učiti. Njihovo uzbuđenje zbog teme koja ih privlači nikada ne umire. Oni su dosljedni, stvaraju fascinantan sadržaj i ljudi znaju o čemu govore.
Jarci su prirodni vođe i dobri su u uzvraćanju; ako netko podijeli nešto njihovo, učinit će isto za njih. Imaju urođeni osjećaj poštene poslovne prakse, što je izuzetno korisno za influencere.
Bik
Bikovi zaista znaju biti zadivljujući i imaju oko za ono što čini fantastičan sadržaj. Ljudi im vjeruju i slušaju ih, zbog čega čine odlične influencere na društvenim mrežama.
Oni nemaju problema s idejama za objave, stupaju u kontakt s komentatorima i sjajni su u tome što se na njihovim platformama ljudi osjećaju uključenima. Bik će uvijek odgovoriti ljudima kad komentiraju. Oni imaju talent vidjeti ljepotu tamo gdje to nije uvijek očito i pokrenuti trendove.