Nerijetko pišemo o inspirativnim ženama i njihovim sudbinama, pa je tako red došao i na Miu Antunović, curu s velikim snovima i ambicijama koje se nikad nije libila ostvariti. Ova mlada mama danas živi i radi u Hrvatskoj, živjela je na nekoliko kontinenata i država te je ostvarila suradnju s Khloe Kardashian, a danas je uspješna poduzetnica. Osim toga, poslovno je cvjetala i u Bruxellesu gdje je radila u Europskom parlamentu, a sada se pak vratila kući – gdje nas je oduševila svojim Moel luksuznim svijećama.
Do suradnje s Khloe Kardashian došlo je tako što se Mia prijavila na casting kao i tisuće drugih djevojaka i bila izabrana u prvih 20 koje će biti ambasadori brenda Good American. S obzirom da modeling nikada nije bila njezina ciljana karijera nego samo sredstvo do konačnog cilja i tadašnji način da zaradi kako bi mogla u konačnici raditi u struci, Mia tome nikada nije pridavala pretjeran značaj, ali priznaje da je upoznala Khloe te da se radi o jako srdačnoj ženi.
"Ponosna sam na svaki posao koji sam radila jer sam svaki radila pošteno, najbolje što sam mogla i iz svakog izvukla maksimum za sebe i daljnji napredak, međutim, oduvijek sam znala da je moj jedini put i cilj biti vlasnica brenda i sama svoja šefica", započinje svoju priču.
Nakon što joj je suprug dobio posao u Zagrebu, Mia je napustila svoj siguran posao u Belgiji te se vratila u Hrvatsku, što bi se mnogima moglo učiniti kao riskantan potez. No, ova mlada žena nikada se nije bojala riskirati, pa je u Lijepoj Našoj pokrenula uspješan biznis o kojem se sad naveliko priča i govori. Radi se naravno o njezinom brendu Moel luksuznih mirisnih svijeća koje oduševljavaju svojom pričom, mirisom i izgledom.
„Ideja o pokretanju privatnog posla je uvijek postojala jer sam jednostavno tip koji lakše funkcionira samostalno i u nešto bržem poslovnom okruženju. Prije tri godine za Božić se ta želja iskristalizirala u obliku svijeća. Sva ta božićna magija: obitelj, sreća, bliskost, pokloni, ukrasi, pjesme, način na koji se svi okupljaju tijekom najčarobnijeg doba godine – tu počinje naša priča. Kao najveći zaljubljenik u božićno vrijeme, uvijek sam za svoje prijatelje izrađivala poklone; od domaćih džemova, do kolačića i alkoholnih pića... Sve što možete zamisliti - ja sam to napravila. Jednog Božića Pinterest me doveo do "uradi sam svijeće" pa sam malo istraživala i odlučila ih napraviti. Od te prve male kolekcije bila sam očarana i ideja da imam vlastitu tvrtku za svijeće me konstantno pratila. Inače i osobno jako volim svijeće, a otkriće da nisu sve svijeće štetne te da je moguće spojiti estetiku i funkcionalnost odnosno ekologiju bila je dobitna kombinacija“, priča nam o pokretanju Moela.
Moel svijeće posebne su po tome što su izrađene od sojinog voska, koji je biorazgradiv, te mirisnih ulja bez ftalata, odnosno plastifikatora koji dokazano izazivaju niz zdravstvenih problema, od problema s dišnim putevima, preko problema s hiperaktivnošću do problema sa plodnošću i mnogih drugih.
„Od početka sam znala da želim da naše svijeće budu prirodne, veganske i da nisu testirane na životinjama, ali sam htjela da budu i savršeno upakirane, kao pravi božićni poklon. Svi ostali proizvođači imali su vrlo jednostavne ambalaže, uglavnom prozirne staklenke i kartonske omote u prirodnim bojama, što je sjajno, ali činilo mi se da su prilično slični jedni drugima i željela sam nešto u svom stilu. Željela sam luksuz, ali luksuz koji nije štetan ni za vas ni za okoliš. Tako je nastao i moto: Smart Luxury“, govori Mia koja je tako stvorila brend koji odiše pristupačnim luksuzom koji unosi dašak glamura u svaki dom.
Moel svijeće naime dolaze uz prekrasno pakiranje koje se sastoji od staklenke u bijeloj boji i poklopca u rose gold boji te zasebne kutije s logom u kojoj je zapakirana svaka pojedinačna svijeća.
„Kompletna ambalaža je također pogodna za reciklažu ili ponovnu upotrebu u druge svrhe. Primjerice, nakon što svijeća izgori, teglu jednostavno operete s malo tople vode i sapunice te je možete koristiti kao držač četkica za make-up u kupaonici, kao držač za olovke u uredu ili u kuhinji kao teglicu za neko fino začinsko bilje. Isto je i s kutijama, kasnije u nju možete spremiti svoje sitnice, uspomene ili nakit“, odaje Mia kojoj je bilo iznimno bitno tržištu i kupcima ponuditi u potpunosti ekološki održivu varijantu koja prati svjetske trendove.
„Želja je da svatko tko primi našu svijeću bude oduševljen proizvodom od prvog otvaranja i pakiranja do finalnog korištenja, odnosno mirisa. Naime, žene sve više postaju svjesne dodane vrijednosti koju pruža proizvod u koji je uložen trud i vrijeme, koji osim iznimne kvalitete ima i vrhunsku estetsku komponentu. Moel svijeće po svim karakteristikama pripadaju kategoriji svjetskih brendova i „al pari“ su svakom od njih. Naša ciljana skupina su žene koje cijene dobar dizajn i kupit će kvalitetan proizvod jer ne žele pristati na kompromis kada su u pitanju kvaliteta, zdravlje, ali i estetika“, objašnjava nam te dodaje kako su dosad izašle 3 Moel kolekcije svijeća koje su sve podjednako oduševile kupce i nadmašile očekivanja.
„Trenutno smo u pripremi proljetne kolekcije kada izlaze 2 nova mirisa, a nešto posebno pripremamo i za Valentinovo. Osim toga osluškivali smo želje naših kupaca pa će se desiti i nešto novo među artiklima u ponudi, ali nećemo sve otkriti prije vremena“, zaključuje Mia naš razgovor, a jedino što je nama preostalo je da stavimo Moel svijeće na svoju wish listu dodataka za dom i uživamo u njihovom mirisu i izgledu prvom prilikom.