Kada postanu majke, žene sasvim prirodno svu pažnju, ljubav i brigu posvećuju svojoj bebi. Svaki pogled, pokret, misao... usmjerena je na to nejako biće kojem su potrebne majčina nježnost i briga kako bi odrastalo zdravo i sretno. Mame su te koje u drugi plan stavljaju svoje planove i rituale kako bi njihovom najdražem biću bilo dobro. Toga su svjesni u tvrtki P&G i lancu prodavaonica dm te su tijekom svibnja svu pažnju odlučili pokloniti mamama. Do kraja svibnja, odnosno do isteka zaliha, ponosne će mame, koje svojim mališanima u bilo kojem dm-u kupe 3 paketa pelena Pampers Premium Care, na poklon dobiti posebno dizajniranu majicu Jolie Petite by Ljupka Gojić.
Riječ je o kampanji tvrtke Procter&Gamble, točnije njihove marke Pampers i lanca prodavaonica dm. Koliko je bitno mamama pokloniti pažnju u vremenu kada je njima najvažnije njihovo dijete uvidjela je i Ljupka Gojić, odnosno njena modna marka Jolie Petite, te je za ovu kampanju napravila posebnu liniju i dizajn majica.
Krajem ožujka na Pampersovoj Facebook-stranici mame iz čitave Hrvatske imale su priliku odabrati između tri ponuđena vizuala Jolie Petite za majicu koju će dobiti na poklon kada u dm-u kupe tri paketa pelena Pampers Premium Care za svoje mališane. Otisak simpatične mame s djetetom u kolicima sve ih je oduševio i odabrale su baš njega.
Osim toga, na Pampersovoj Facebook-stranici tijekom travnja birale su se i mame koje su se na jedan dan družile s Belmom Džombom na fotografiranju za kampanju Pampersa, dm-a i modne marke Jolie Petite by Ljupka Gojić.
Svih šest ponosnih mama reklo je da im je njihovo dijete centar svijeta i da im je posebno drago što su tvrtka P&G i dm odlučile ovom akcijom pokloniti pažnju mamama.
Belma Džomba, poznata TV voditeljica i supruga proslavljenog rukometaša Mirze Džombe, oduševila se ovom kampanjom i istaknula kako ona svojoj jednogodišnjoj kćerkici Uni kupuje isključivo Pampersove pelene.
„Moja Una je središte mog svijeta i otkako sam je rodila i suprug i ja činimo sve kako bismo joj ugodili, kako bi imala sve što joj treba, a to podrazumijeva i kvalitetne pelene. Nikada nisam koristila ništa osim Pampersica, a Premium Care uz koje na poklon mamama ide ova prelijepa majica pokazale su se kao moj najbolji saveznik, kako tijekom dana, tako i po noći. Toliko su tanke da ne vjeruješ da će upiti svu tu tekućinu, no moja se Una budi potpuno suha. Na dodir su nevjerojatno nježne i meke i to su moje najdraže pelene“, ispričala je Belma te dodala kako je oduševljena ovom kampanjom jer su mame u centru pažnje i dizajnerska majica ide upravo njima.
Pelene Pampers Premium Care donose zaštitu kože s pet zvjezdica i slove za najbolje P&G-ove pelene za bebe i djecu jasličke dobi. Istovremeno su najtanje i najsuše Pampersove pelene do sada. Pampersice Premium Care razlikuju se od ostalih jer imaju jedinstvenu jezgru DryMax™, a njihov inovativan dizajn rezultat je više od 10 godina ustrajnog proučavanja potreba i navika beba. Tijekom tog perioda u P&G-u uspjeli su spojiti nevjerojatnu moć upijanja i izuzetno tanak oblik kako bi kreirali najsuše i najtanje Pampersice do sada.
Pelene Pampers Premium Care dostupne su u 5 veličina: veličina 1 (2-5 kg), veličina 2 (3-6 kg), veličina 3 (4-9 kg), veličina 4 (7-18 kg) i veličina 5 (12-19 kg).
Mame ovog svibnja dobivaju punu pažnju Pampersa, dm-a i modne marke Jolie Petite by Ljupka Gojić