„Znanje je naša najveća vrijednost“ – nova marketinška kampanja Zlatarne Dodić nastoji ispričati priču o stručnosti, autentičnosti i predanosti u stvaranju nakita. S nasljeđem dugim pola stoljeća, Zlatarna Dodić nastavlja rasti i danas, vođena dubokom strašću prema izradi vrhunskog nakita. Stručnost, preciznost, entuzijazam i kvaliteta očituju se u svakom komadu nakita izrađenom u njihovoj obiteljskoj radionici gdje se znanje cijeni kao najveće bogatstvo.
U Zlatarni Dodić vjeruju kako prava vrijednost proizlazi iz znanja. Ono služi kao kamen temeljac na kojem grade povjerenje i trajne odnose, kako one poslovne tako i one s kupcima. Usavršavajući svoje vještine, nastoje ne samo unaprijediti svoja umijeća, već i prenijeti znanja, omogućujući drugima da prepoznaju vrijednost njihovog nakita. Crpeći inspiraciju od svojih majstora i mentora, djeda i roditelja, danas Filip i Franjo Dodić s ponosom nose titulu vrhunskih draguljara i zlatara.
Fotografije u kampanji upravo svjedoče spoj prošlosti i sadašnjosti, gdje svaki kadar nosi sa sobom bogatu priču o znanju i iskustvu, jer Filipova umjetnost nije samo za oko; ona je i za dušu. Dok nas vode kroz vremenske i prostorne dimenzije, ostavljajući nas nostalgičnima, podsjećaju nas na snagu nakita Zlatarne Dodić.
„Monokromatske fotografije Filipa Dodića zrače ugodnom tišinom i notom nostalgije. One nisu samo vizualni prikazi; one su duboki prozori u znanje prošlosti i sadašnjosti, preko kojih ulazimo u Filipov svijet razmišljanja i emocija, i srž njegovog znanja i stručnosti“, rekla je autorica fotografija Jelena Balić.
"Raditi posao u kojem ne učiš i konstantno ne napreduješ u današnjem je svijetu luksuz koji si malo tko može priuštiti. Stjecanje iskustva kroz svakodnevan rad, upornost i edukacija ono su što je u obiteljskom obrtu Dodićevih uvijek bilo na cijeni, i ono što im je osiguralo reputaciju kod kupaca i suradnika. U radionici obitelji Dodić nastaju vrhunski komadi nakita, a na dnevnoj se bazi radi s nekim od najskupljih sirovina na svijetu, ali obiteljske vrijednosti Dodićevih oduvijek su bile jasne i prenose se s generacije na generaciju: znanje je ono što vrijedi najviše, i u radionici, i u prodavaonici i, generalno, u životu. I baš je zato užitak bio raditi ovu kampanju. Imali smo priliku vidjeti kako se znanje stečeno u svjetskim draguljarskim institucijama pretače u nešto konkretno, opipljivo i trajno. Svašta smo pritom naučili o poslu s nakitom, a znanje je, kao što je netko rekao, ono što vrijedi najviše“, rekao je Ivo Payer, kreativni direktor, Bruketa&Žinić&Grey.
Njihova priča nije samo o poslu; to je priča o nasljeđu, ljubavi prema zanatu i neprekidnoj potrazi za savršenstvom
Na čelu nove ere stoji od ranije poznati dvojac, Franjo i Filip Dodić, čija su imena sinonim za spoj tradicije i inovativnosti. Njihova strast nije samo žar, već i duboko usađena strast te neprekidna potreba za znanjem. Kao nositelji obiteljske baštine, Franjo i Filip uvijek su nastojali ići u smjeru budućnosti, istovremeno poštujući temelje svoje prošlosti. Njihova predanost izvrsnosti prepoznata je u svakom detalju njihovog rada, gdje se tradicionalna vještina susreće sa suvremenim trendovima. Filipovo ime često je na popisu mnogih priznanja, uključujući certifikate prestižnih institucija poput Američkog gemološkog instituta (GIA) u Londonu te specijalizacije u Antwerpenu. Njegova posvećenost izvrsnosti jasno je vidljiva u svakom segmentu njegovog rada, kao i na svakom certifikatu kupljenog nakita.
S druge strane, Franjo koji kontinuirano usavršava svoje vještine, vođen je ne samo profesionalnim izazovima, već i dubokim poštovanjem prema obiteljskoj tradiciji. U svijetu u kojem su autentičnost i stručnost rijetke osobine, Franjo i Filip Dodić ističu se kao svijetla točka, pokazujući kako se tradicija i nova znanja mogu prožimati u savršenom skladu. Pod njihovim vodstvom, Zlatarna Dodić nastavlja svoj put izvrsnosti, stvarajući ne samo nakit, već i vrijedne obiteljske priče koje će se prenositi kroz generacije.
Certificirani dijamanti: Garancija su vrhunske kvalitete
Nakit s pečatom Zlatane Dodić predstavlja vrhunac stručnosti i znanja. Njihova povezanost s međunarodnim gemološkim institutom u Londonu te stručan odabir dijamanata, jasan su pokazatelj izuzetne posvećenosti kvaliteti. Pridržavajući se poslovnih principa, njihovi dijamanti dolaze iz etičkih izvora, dok plemeniti metali dolaze s europskim certifikatom, kako bi udovoljili standardima za opće dobro ove globalne industrije. Takva preciznost osigurava da svaka kreacija ispunjava visoke standarde, obećavajući trajnu ljepotu koja će očarati generacije koje dolaze.
Znanje je ključni element u stvaranju izvanrednog dijamantnog nakita, a to se jasno vidi kroz samu kolekciju. Svaki komad odražava ne samo estetsku ljepotu, već i tehničku izvrsnost i duboko razumijevanje ovog obrtničkog i zlatarskog zanata.
Svaki detalj, od odabira dijamanata do dizajna i izrade, zahtijeva preciznost, stručnost i duboko poznavanje materijala i procesa izrade nakita, ali i spoj tradicije i inovacije, gdje se naslijeđena znanja i vještine prenose kroz generacije, obogaćujući se suvremenim tehnikama i trendovima.
Kampanju potpisuju:
KREATIVNA AGENCIJA: BRUKETA&ŽINIĆ&GREY
FOTO: Jelena Balić
PRODUKCIJA: Digital Kartel
ŠMINKA: Petra Sever
FRIZURA: Milena Maršić