Nakon održanog castinga za Dove pro-age model, 7. lipnja u Zagrebu, odabrano je deset stvarnih žena starijih od 45 godina koje će nositi reviju unikatnih Boudoir haljina, krojenih samo za njih, na Fashion.hr-u koji se održava u Zadru od 10. do 12. srpnja. Projekt realiziran kroz partnerstvo s konceptom Fashion.hr i modnim brandom Boudoir tako će dokazati da ljepota ne poznaje dobne granice.
Od velikog broja prijavljenih iz svih dijelova Hrvatske, u uži krug ušlo je 70 stvarnih žena koje su bile pozvane na casting. Članovi žirija bili su Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević, dizajnerice iz modnog studija «Boudoir», Vinko Filipić, direktor koncepta Fashion.hr i Jasmina Matiša, brand manager za Dove u Hrvatskoj koja je izjavila: «Sretni smo i ponosni što je natječaj proizveo tako pozitivne reakcije jer Dove vjeruje da žene od 45 i više godina svojom snagom karaktera i vedrinom duha posjeduju posebnu vrstu ljepote koja ne poznaje dobne granice niti ograničenja.»
Modna revija u sklopu Fashion.hr-a je sastavni dio 3. faze Dove Kampanje za stvarnu ljepotu koja je usmjerena na promjenu javne percepcije žena starijih od 45 godina. Zajedničkom akcijom Dove i Fashion.hr žele u javnosti potaknuti raprave o stereotipima ljepote u zrelijoj dobi te pokazati da ženama u naponu njihove životne zrelosti pripada istaknuto mjesto i u javnom životu, kako u medijima tako i na modnoj pisti.
«Do sada smo mijenjale stereotipe kada su haljine u pitanju, a sada želimo pokazati da su naše haljine i za žene iznad 45 godina. Želimo promijeniti razmišljanje da je moda rezervirana samo za mlade cure.», komentirale su Morana Saračević i Martina Čičko-Karapetrić iz «Boudoira».
«Osobno, ovo mi je jedan od najdražih projekata jer smatram da je moja mama prelijepa žena u najboljim godinama.», objasnio je Vinko Filipić, direktor projekta Fashion.hr.
«Svjesni smo kako današnje doba karakteriziraju agresivne reklame koje se prije svega baziraju na promoviranju isključivog kulta mladosti i pretjerana kompjuterizacija fotografije. Nerealni prikazi napadaju nas sa svih strana, analogno tome sve više gubimo doticaj s pravom definicijom ljepote. Poruka koju Dove šalje ovom kampanjom nadilazi modu i vješto zalazi u sve sfere našeg društva. Ona propituje ne samo našu percepciju vanjskog svijeta, već stavove općenito te na taj način postaje sve glasnija diljem svijeta. To je ona pozitivna «buka» kojoj i Fashion.hr koncept želi pridonijeti i dati svoj glas u punoj jačini.», dodao je V. Filipić.
Natjecateljice su osim sudjelovanja na natječaju za Dove pro-age modela na Fashion.hr-u, mogle odabrati i sudjelovanje u nagradnoj igri i osvojiti putovanje u Santorini za dvoje te pro-age proizvode za njegu zrele kože.
Tajana Tretnjak