Svake godine modni nas dizajneri iznenade novim trendovima, originalnim kreacijama i pametnim modnim rješenjima, a jedna torba sada već dvije godine za redom ne silazi s lista najpopularnijih modnih dodataka svijeta.
Torba-vrećica brenda Bottega Veneta zaludila je svijet u srpnju 2018., a danas je planetarno popularna. Na ovu se „it“ torbu čeka mjesecima, a cijene joj dosežu vrtoglave cifre. High street brendovi odmah su se bacili u proizvodnju mnogo povoljnijih inačica, a modni časopisi vrve tim torbicama neobičnog oblika koje kao da su začarala trendseterice i fashionistice. U čemu leži čar te vrećaste torbe?
Bottega Veneta lansirala je liniju vrećastih torbica po nazivom „The Pouch“ u ljeto 2018. godine, kada je na čelo te modne kuće zasjeo Daniel Lee. Od tada je Bottega Veneta postala ne samo luksuzna talijanska modna marka već i omiljeni dizajnerski brend celebova, influencerica i trendseterica. S kvartalnim rastom prodaje od 2.2 posto, Bottega Veneta trenutno apsolutno vlada modnim svijetom, a veliki dio zasluge pripada upravo hit torbici.
Fotogenična, mekana i podatna, "the Pouch" je postala hit torba preko noći. Dok su svi ostali dizajneri stvarali kockaste torbe krutih formi, Bottega Veneta je lansirala nježnu i taktilnu torbu koju ste mogli smotati ispod ruke kao smotuljak i čvrsto ju privinuti uz sebe bez da vas igdje žulja. Uspjeh je bio zagarantiran.
„The Pouch“ danas modni znalci opisuju kao radikalnu torbu. U doba užurbanosti buntovno je stvoriti torbu bez naramenica, koju nužno moramo nositi u ruci i ne ispuštati. Paziti na nju jer ju ne možemo objesiti oko tijela. Uz dašak vintagea i koketiranje s klasikom, „the Pouch“ je postala prava statement torba koju svatko iz svijeta mode tko drži do sebe danas želi imati. A iako se cijene ove fine torbe-vrećice kreću između 4000 pa sve do 61.000 kuna, potražnje ne manjka.
Još jedan dokaz uspjeha ove torbe i ovog talijanskog brenda su i osvojene nagrade na Fashion Awards u prosincu 2019. Bottega Veneta je na kraju prošle godine tako osvojila nagradu u svakoj kategoriji u kojoj je bila nominirana, pa je tako proglašena brendom godine, a Daniel Lee odnio je nagradu za najboljeg dizajnera godine.
I tako je torba-vrećica od koje se nije mnogo očekivalo postala peti najtraženiji modni dodatak 21. stoljeća. Jednostavna, bez remenja ili loga – čista klasika spojena s daškom suvremenosti.