Scarlett Johansson, trenutno jedna od najpoznatijih glumica, još je jednom stala pred objektiv fotografa Maria Sorrentija kao zvijezda nove MANGO kampanje za sezonu jesen/zima 2010.-2011.
Za snimanje ove kampanje bila je odabrana amblemska rezidencija u Los Angelesu,, a za snimanje je bio odgovoran poznati fotgraf Mario Sorrenti, koji surađuje s MANGO-om otkako je Scarlett postala zaštitno lice tvrtke. S obzirom na to, Scarlett je nedavno komentirala: “Uz Maria Sorrentija osjećam se vrlo ugodno, snimanje uz njega je prava zabava”. Ta sinergija je vjerojatno rezultirala dobrim fotografijama, koje otkrivaju zrelu i sofisticiranu Scarlett, uz naglasak na njenu eleganciju i seksipilnost.
S novom kolekcijom MANGO predstavlja svjež izgled britanske klasike: trenčkot, dvoredne jakne i kaputi, ne zaboravljajući pritom i na pletene odjevne predmete.
Kombinirajući ove elemente, MANGO nas vraća u 70-te, kada je modna ikona poput Angelice Huston predstavljala stil i slobodu. Bogate teksture tvida, samta i krzna u kombinaciji sa svilom i zlatnim nijansama, stvaraju contrast između ženske i muške kolekcije, dajući pritom novi smisao kalsičnoj garderobi.
Ovo “oživljavanje” 70-tih donosi i promjene u proporcijama. Naglašava se struk, kombinirajući bluze sa strukiranim odijelima, a naglasak se stavlja I na duže ssuknje i široke hlače. Vremenska klasika odražava se i u izboru boja. U sezoni jesen/zima 2010.-2011. temeljne su boje kombinacija između elegantne i tradicionalne camel boje, zelene i plave s dodatkom toplih smeđih i zimsko crvenih tonova.