Od 15. do 18. listopada domaća modna scena živjet će u znaku Perwoll FASHION.HR-a. Četiri dana, dvadesetak modnih revija, najnoviji trendovi, nove dizajnerske zvijezde i najistaknutiji domaći dizajneri obilježit će 17. po redu FASHION.HR čiji je značaj i ove sezone prepoznao Perwoll, kao vodeći brand u svojoj kategoriji, koji kontinuirano podržava promoviranje uspješnih domaćih modnih priča.
Iz godine u godinu Perwoll FASHION.HR potvrđuje svoj kultni status, a i ove sezone revije će se održavati u prostoru Zagrebačkog velesajma koji će ponovno doživjeti grandioznu preobrazbu.
Svima dobro poznati dizajneri i doajeni modne scene poput Branke Donassy, Roberta Severa, Aleksandre Dojčinović, Ivice Skoke, eNVy rooma, Marine Design, Martine Felje, Ane Marie Ricov, Zorana Aragovića, Krie design, Borisa Banovića, te mladih snaga Morane Krklec, Marije Kulušić, Coded Edge, Obekei i Ane Jagić i ove će sezone pokazati zašto je hrvatski autorski dizajn najozbiljniji segment modnog tržišta u Hrvatskoj.
Za predstavljanje novih nada zaslužan je najveći regionalni natječaj za mlade dizajnere LIFT by Perwoll koji je ove godine privukao gotovo 200 natjecatelja. Publika stoga s nestrpljenjem iščekuje debitantski nastup pobjednice LIFTA, Ane Bogdan, koja je već osvojila simpatije modnih znalaca i žirija. Regionalne snage zastupat će dizajneri u sklopu programa ZONA 45 koji svake godine nastavlja tradiciju predstavljanja dizajnera s najjačih tjedana mode u regiji.
„Perwoll FASHION.HR modnu je publiku osvojio svojim visokim kriterijima izvrsnosti u estetskom i profesionalnom smislu. Ova poslovna godina bila je izrazito uspješna za nas prisjećajući se dva prethodna jedinstvena izdanja: cruise izdanje u bajkovitom Parku kralja Tomislava, ali i onog u ožujku u kojem smo na impresivan način uveli vodu kao kreativni alat kojim smo multimedijalno predstavili rad hrvatskih dizajnera. Izazov je svake sezone ispričati jedinstvenu modnu priču, ali siguran sam da ćemo i ovog puta uspjeti ispuniti visoke kriterije koje postavljamo iz sezone u sezonu“, izjavio je Vinko Filipić, direktor FASHION.HR koncepta.
Svake sezone ovu modnu manifestaciju prati više od 200 akreditiranih novinara s više od 700 medijskih objava u nacionalnim i regionalnim medijima. Zagreb će tako od 15. do 18. listopada postati modno središte regije.
Svima dobro poznati dizajneri i ove će sezone pokazati zašto je hrvatski autorski dizajn najozbiljniji segment modnog tržišta u Hrvatskoj