Nova Liu Jo kampanja slavi prijateljstvo i #StrongTogether koncept

Anđelice Martha Hunt i Jasmine Tookes donose pozitivnu i inspirativnu sliku žene

Nova Liu Jo kampanja slavi prijateljstvo i #StrongTogether koncept

Prijateljstvo je vječan osjećaj usađen duboko u nama, američka spisateljica Anais Nin, rekla je kako svaki prijatelj predstavlja mali svijet u nama samima, a prijateljstvo je ono što nas povezuje i drži zajedno iz dana u dan.

U novoj kampanji za proljeće/ljeto 2017. Liu Jo nastavlja slaviti jesenski koncept #StrongTogether.

#StrongTogether je poruka koja je osnovana na ženskoj snazi, jačini te istinskoj sposobnosti da sudjeluje u promjenama. Za brand Liu Jo, žena predstavlja glavnu inspiraciju.

Top modeli Martha Hunt i Jasmine Tookes imaju glavnu ulogu u novoj kampanji koja donosi svježu, pozitivnu i inspirativnu sliku žene, a ove dvije anđelice utjelovljuju novi duh branda koji dolazi  s toplijim vremenom.


Image


Image


Dvadesetsedmogodišnja Martha Hunt je plavokosa, plavooka ljepotica sa internacionalnom karijerom. Ona je ‘anđelica’ i članica ‘girl squad’, grupe top modela i poslovnih žena koje se nalaze uz pjevačicu Taylor Swift. Ova zaljubljenica zdrave hrane i yoge ima preko 2 miliona pratitelja na Instagramu. Dvadesetpetogodišnja Jasmine Tookes je rođena u Kaliforniji, afroameričkih korijena i jedna od najperspektivnijih modela današnjice. Rođena je u modnoj obitelji, majka je stilistica, a ‘anđelica’ je postala 2016. godine kada je nosila dijamantni  grudnjak vrijednosti 3 miliona dolara.


Image


Image


Martha i Jasmine dijele jednu stvar, one su prijateljice prije svega. One su jedne od novih generacija mladih, neovisnih, dobro organiziranih modela.


Image


Image


One su radoznale žene baš kao i Liu Jo žene koja je svaki dan pod novim životnim izazovom. To je život pun uzbuđenja, novih otkrića i dostignuća.


Image


Image


Image



Foto: PR