
Nova kampanja modnog dvojca KLISAB - „RAZE TO RAISE“ kao stanje svijesti

KLISAB, modni dvojac iza kojeg stoje Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić, predstavili su kampanju koja prati njihovu najnoviju kolekciju „Raze to Raise“, a za objektivom sve je ovjekovječila fotografkinja koja čini dio već uigranog KLISAB tima, Petra Mrša.
Ženstvena samouvjerenost, bez romantike i patetike, a u isto vrijeme bez frustracije i agresije – sinonimi su komada predstavljenih u kolekciji, a osim onih predstavljenih ranije, kroz kampanju možemo vidjeti i nekoliko potpuno novih komada. Posebnost ove kampanje leži u tome što je u njoj sudjelovalo čak pet modela, a kako bi se ostvarila željena atmosfera i prenijela na fotografiju, bilo je važno sve modele dovesti u slično, međusobno skladno stanje, ali ne nametnutom vanjskom uputom o pozi, već “psihički” usklađeno stanje iz kojeg su zauzimali mjesto u prostoru. Poigravajući se svjetlom, koje naziva neiscrpnim izvorom inspiracije, Petra Mrša uspješno je pretočila “Raze to Raise” stanje svijesti na fotografije. Snimanje kampanje odvijalo se u impresivnom Francuskom paviljonu čiji je monumentalni prostor odigrao ulogu šestog modela u kampanji te se odlično uklopio u viziju tima koji je zajedničkom sinergijom stvarao ovu priču:
Modeli koji su sudjelovali u kampanji su Magdalena G., Karmela L., Lucija B., Anamarija C. i Mimi K.R. iz agencije Talia Model, za kosu zaslužna je Branka Trohar za salon Boye by BB, dok make up potpisuje Petra Sever uz asistenciju Nine Pejnović. Studentskom centru zahvaljujemo na ustupljenom prostoru Francuskog paviljona.


Mentalni trening: Kako križaljke i igre za mozak čuvaju kognitivno zdravlje

Brzi i ukusni recepti za tjesteninu s umakom od rajčice
