Omiljen kod nas kao i u matičnoj Americi, ovaj brend nas iznova oduševljava svojim novim, modernim kolekcijama. I ovaj put su, za veliki rođendan iznenadili kako kolekcijom, tako i kampanjom koja je prati.
Ovog proljeća Guess slavi 35. godišnjicu te kroz Guess Originals capsule kolekciju predstavlja hommage kultnim reklamnim kampanjama. Glavnu ulogu ponovno preuzima dobro poznata Guess muza – Hailey Baldwin, a pridružio joj se i šarmantni Stefano Sala.
Već dobro provjerena formula crno-bijelih fotografija predstavlja Guess Originals 1981 Capsule kolekciju, slaveći na taj način 35 seksipilnih godina inovativnog dizajna, ponosa i uspjeha.
Nova reklamna kampanja plod je kreativne palice Paula Marciana, kojem se pridružila i renomirana modna fotografkinja Tatiana Gerusova, koja gotovo savršeno reflektira američki GUESS stil i bogatu jeans povijest koja je i obilježila brand u proteklih nekoliko desetljeća. Kroz fotografski objektiv Tatiane, promatrač može uživati u prošlim vremenima kada su braća Marciano uspjela transformirati jeans od radničke verzije odjeće u must-have fashion komad! Kampanja je snimljena na autentičnoj lokaciji jedne kalifornijske denim praonice, a prikazuje senzualnost i bezbrižnost koju su Hailey i Stefano savršeno utjelovili. 35 godina nakon kreiranje koncepta denim kulture, Guess je do danas zadržao status jeans pionira.
Guess Originals 1981 Anniversary Capsule kolekcija zadržava tehnike koje su koristili i braća Marciano u 80-im godinama prošlog stoljeća. Ručno utkane naljepnice, gumbi i zakovice izvorni su elementi kultne kolekcije. GUESS je i tada, kao i sada, uspješno spajao moderno i vintage u neodoljive modne komade. 'Logo-mania' 90-ih godina vraća se na velika vrata. Oversized majice kratkih rukava nose se preko traperica s visokim strukom – vibracije 90-ih ponovno vladaju ulicama i modnim pistama!
Proljetna GUESS Originals 1981 Anniversary Capsule kolekcija za njega donosi retro elemente nikad prežaljenih 90-ih godina s raznovrsnim bojama i grafikom na oversized majicama, ali također dominira i old school GUESS logo te se na velika vrata vraćaju vintage jakne u vibrantnim bojama. Traper dolazi u tamnim, ali i različitim indigo varijantama. GUESS muškarac uživa u modernoj verziji stila 90-ih godina!
Foto: PR