Mračni Aleksandar Žarevac u novoj kampanji

Mladi hrvatski dizajner u novoj kampanji predstavlja hrabru ženu koja voli rock chic te muškarca koji se ne boji eksperimentirati s modom

Mračni Aleksandar Žarevac u novoj kampanji

Mladi dizajner Aleksandar Žarevac pokazao nam se u potpuno novom svijetlu i ovih dana snimio novu kampanju za kolekciju jesen-zima 2013-2014. Izvrsna i provokativna kampanja predstavlja Aleksandrovu kolekciju za aktualnu sezonu koja se upravo nalazi u prodaji. Stilski potpuno drugačiji Žarevac je za ovu kampanju okupio čitav niz mladih ljudi koji su svojim talentom pomogli u stvaranju ove darkerske modne priče. U duhu profinjenog grunge rock stila ove kampanje krije se inspiracija u bendu Pear Jam za što je zaslužan mladi i kreativni fotograf Jakov Baričić.

Tri mlada lica izvrsno su utjelovila ovu rokersku kampanju, a to su Ema Kovač iz Talia models, te Stipe Batur i Martino Grgić iz Ak model managmenta. Dok je Ema već neko vrijeme prisutna na modnoj sceni i do sada je već par puta nosila Aleksandrove revije, Stipi i Martinu ovo je prva kampanja koju su snimali.

Jako sam zadovoljan s kampanjom i sa cijelom ekipom. Radi se o vrlo mladim ljudima koji su, kao i ja, na počecima svojih modnih karijera i puni su kreativnosti. Po prvi puta radim s Jakovom i oduševljen sam rezultatom. Kada sam radio kolekciju, zamišljao sam da ju prate upravo ovakve fotografije. Kolekciju sam predstavio prošle sezone na Perwoll Fashion.hr-u te sam napravio dvije izmjene u dosadašnjem radu. Jedna je stilska jer sam potpuno okrenuo vlastiti dizajn, a  druga je ta što sam po prvi puta odlučio izraditi i predstaviti mušku kolekciju“ izjavio je Aleksandar Žarevac.

Mijenjajući vlastiti dizajn, Aleksandar je ostavio damski stil te se odlučio poigrati i predstaviti mračnu i hrabru ženu koja voli rock chic, te muškarca koji se ne boji eksperimentirati s modom. Naglasak je stavljen na kombinaciji ručno pletenih komada s drugim materijalima kao što su koža, baršun i vuna. Njegova vizija pletiva  namjenjena je odvažnoj mlađoj generaciji koja se ne boji pokazati stav odjećom na dnevnoj bazi. Riječ o urbano nosivim komadima koji se jako lako daju ukomponirati u svakodnevni način odijevanja.

Za vrhunski izgled modela u kampanji pobrinuli su se Andrea Leko, koja je bila zadužena za make up, i Nikola Blažinčić koji se pobrinuo za frizure.

Image



Image


Image



Image


Image


Image

Talentirani Aleksandar u vrlo kratkom roku uspio je zainteresirati javnost svojim izrazito profinjenim i ženstvenim modelima. Pažnju modnih stručnjaka privukao je predstavivši se na platformi Lift by Perwoll u sklopu Fashion.hr Industrije, dok je interes javnosti i medija zadobio prilikom svojeg prvog predstavljanja na Dove Fashion.hr-u u ožujku 2012. godine, kada je prikazao kolekciju za jesen-zimu 2012/2013. 26-ogodišnji Porečan apsolvent je Tekstilno tenološkog fakulteta u Zagrebu, smjera Modni dizajn, te je tijekom studija sudjelovao na mnogim natječajima i modnim revijama za mlade dizajnere, od čega izdvajamo osvojeno 2. mjesto na natječaju Young? Creative? Chevrolet! 2011., te prikazivanje mini kolekcije na Rexona Crystal modnoj reviji.