Zanimljivih boja i uzoraka, visokih potpetica i upečatljivog dizajna koji spaja mediteransku estetiku s notom europske urbane kulture, MARA D su cipele koje će osvojiti sve žene.
Iza novog modnog branda stoji mlada marketing managerica Marijeta Duvnjak koja je odlučila napustiti veliki korporativni sustav i posvetiti se ostvarenju svog životnog sna.
Marijeta Duvnjak
“Kao i većina žena obožavam dobre cipele, s obzirom da volim pomaknutiji dizajn često sam nailazila na problem da ne mogu pronaći cipele koje izgledaju odlično i da su istovremeno udobne. Tako sam prije nekoliko godina krenula u realizaciju dugogodišnjeg sna o vlastitom modnom brandu te sam neopisivo ponosna i sretna da je Mara D predstavljena hrvatskim, ali i europskim kupcima.
Osnovni cilj mi je bio u dizajn pretočiti strast ljudi Mediterana, svu ljepotu i povijest kojima smo okruženi i koji su mi cijelo vrijeme bili inspiracija, ali osim zanimljivog dizajna ponuditi vrhunsku kvalitetu i udobnost. Mara D cipele su cipele za neustrašive, strastvene žene koje pomiču granice i ne boje se biti drugačije.”
Udobnosti Mara D cipela pridonose visoko kvalitetni talijanski materijali te pedesetogodišnje iskustvo hrvatskog postolara koji svaku cipelu ručno izrađuje. Riječ je o najlakšim cipelama koje svaka žena može nositi od 0-24.
Povodom predstavljanja Mara D branda hrvatskoj javnosti, snimljena je i kampanja nastala pod kreativnim vodstvom dizajnerice i vlasnice, Marijete Duvnjak. Ispred objektiva fotografa Franje Matkovića našle su se Petra Budimilić, Tatjana Galić te Claudia Antičević, za make up bila je zadužena Kristina Pavlov, styling Doris Fatur, a za kosu Mijo Majhen.
Aktualne informacije možete pronaći na:
www.mara-d.com
www.facebook.com/OfficialMARAD?ref=ts&fref=ts