Reklamna kampanja za kolekciju proljeće/ljeto 2010. Dolce&Gabbane u skladu sa samom kolekcijom poseže za korijenima ovoga branda ističući njegovu mediteransku baštinu te se poigrava sa talijanskom senzualnošću. Svjetski poznata zvijezda Madonna izabrana je da odigra ulogu u njoj kao zaštitno lice ženske kolekcije u kampanji inspiriranoj filmom iz doba talijanskog neorealizma.
Sama Madonna priziva snažnu i sirovu senzualnost jedne od najlegendarnijih glumica Anne Magnani kod koje se meka senzualnost susreće sa hrabrom autentičnosti. Cijelu kampanju fotografirao je Steven Klein.
Dolce&Gabbana kolekcija naočala za proljeće/ljeto 2010
Dolce&Gabbana kolekcija za predstojeću sezonu reinterpretira klasičnu eleganciju i stil s modernim zaokretom, čime ovaj brand odskače od drugih.
Kolekcija se oslanja na nasljedstvo branda, s jedne strane definirajući senzualni ženstveni stil koji se bazira na točnosti, rafiniranosti i pažnji za detalje, a s druge strane gradeći muževni image, snažan i precizan, kombinirajući glamur sa svakodnevnim životom.
Nove proporcije, neobične kombinacije boja, oble forme – dizajnerski okviri za kolekciju koja podsjeća na klasični Dolce&Gabbana look i ponovno ga predstavlja u nepogrešivom novom izdanju.