Zagrebačka galerija Josip Račić bila je premala za sve ljubitelje jednog od najpoznatijih svjetskih brendova naočala. Brojna poznata lica iz svijeta mode, ljepote, glumci, pjevači, medijski djelatnici, odazvali su se proslavi 30-tog rođendana talijanske marke Police. Taj kultni lifestyle brand lansiran sada već davne 1983. godine, danas je sinonim za sve one koji žele biti jedinstveni, drugačiji od ostalih. Predstavlja stil života, a kroz brojne uspješne kampanje njegova su zaštitna lica bila neka od najpoznatijih imena današnjice, kao što su Bruce Willis, David Beckham, Antonio Banderas, George Clooney i Luke Evans.
Drugačiji od drugih
Police su već petnaest godina jedna od najprodavanijih marki sunčanih naočala u Hrvatskoj. Police sunčane naočale ujedinjuju aktualni modni izraz, kvalitetu izrade okvira i kao najvažnije, tu su izvrsne sunčane naočalne leće s maksimalnom UV zaštitom. Na izložbi u sklopu proslave tridesete godišnjice postojanja prikazane su neke od najuspješnijih kampanja ovog talijanskog branda, a predstavljen je i projekt Look Beyond, koji objedinjuje kolekciju umjetničkih fotografija i portreta slavnih lica brenda Police unazad 30 godina. Prihod od prodaje fotografija te specijalno dizajnirane serije naočala, namijenjen je humanitarnoj organizaciji Liječnici bez granica. Uz DJ-a i voditeljicu Antoniju Blaće, večer je završila rezanjem slavljeničke torte,a posebno važan gost večeri bio je tvorac branda Police i njegov glavni dizajner, dugogodišnji kreativni direktor Bruno Palmegiani. Odlično raspoložen, izrazio je oduševljenje što je ponovno u Hrvatskoj za koju je rekao da ju smatra drugim domom. Otvaranju izložbe prisustvovala su i neka od najpoznatijih domaćih imena: Antonija Blaće, Nevena Rendeli, Mara Bratoš, Marijana Batinić, Rene i Ana Bitorajac, Antonija Stupar-Jurkin, Tamara Garbajs, Petra Nižetić, Jagoda Kumrić, Luka Nižetić, Boris Mirković i Daniela Trbović.
Bruno Palmegiani
Jubilarni rođendan i sjajni poslovni rezultati
Uz trideseti rođendan branda Police, dodatni razlog za slavlje su i sjajni podaci koje je protekle godine ostvario na naočalama i licencama, to su prihodi od 340 milijuna eura, A što je povećanje od 6% u odnosu na 2011. godinu i čak 60 postotni rast u odnosu na 2009.Osim toga, Police najavljuje ulazak u svijet mode suradnjom s Moda Fashion.Stvoren kao brand sredinom 80-tih Police se našao među legendama u svijetu naočala. U lepezu svojih uspješnica uvrstio je mirisne kreacije, parfeme, vrhunske švicarske satove i nakit te sjajnu kožnu kolekciju asesoara, sve pod imenom Police. Tradicija naočala počela je još 1978. godine. Bio je to posao obiteljskog poduzetništva kojom su generacije na generaciju prenošeni ne samo imovina i upravljanje kompanijom, nego i način rada, ponašanje, zanatstvo, kombinirani s tehnologijom u znaku kontinuiteta i razvoja sa pogledima uvijek fokusiranim na budućnost, nove ideje i tržišne izazove, Belluno, koje je proizvodilo naočale, okvire, komponente za leće za druge kompanije.Godine 1983. lansiran je brand Police. Osnovna ideja bila je donijeti dizajn tipičan za svijet mode,To nije izabrano slučajno. Ulični stil Policea kreiran je za specifične svrhe da bi se u Europi lansirala linija unisex naočala inspirana američkim „uličnim stilom života“ te se brand odmah istaknuo svojom osobnošću. Dizajniran je za mlade ljude bilo koje dobi ili životnog stila, koji su pomalo hrabre, buntovne osobe i stalno pokušavaju afirmirati svoju nekonvencionalnost. Brand je bio revolucionaran jer naočale više nisu imale funkciju da samo štite osobu od sunca, nego su počele služiti kao modna oprema. Preuzeta je proizvodnja Lozze zajedno s njenim stilskim i tehnološkim potencijalom i tzv. „know-how“.Utemeljena 1878., Lozza je najstariji talijanski brand naočala i uvijek je bila pokretač u izboru materijala i stilova, pa su tako npr., 20-ih godina lansirali prve celulozne sunčane naočale, u 30-im sklopive okvire, a u 50-im Zilo, model koji je postao legendaran tijekom vremena.
(M.G.)