Čovjek po ukusu svake žene, jer ipak razumije snažnu vezu između žene i njezinih cipela Francesco Russo, kreativni direktor za Sergio Rossi, kolekciju cipela za proljeće/ljeto 2010. opisuje slijedećim riječima: - Cipela definira zavodljivost žene. Njena elegantna zakrivljenost i dizajn definiraju stavove i provociraju različite reakcije... Cipela inspirira cijeli spektar emocija. Sve ovo pokušao sam prenijeti kroz san. Ovo je priča o ženi koja se morfira u kontaktu s ovim cipelama. Ona je povezana sa snom sjena, ptica, morskih sirena...
Od jakih metalik boja do zamršenih mrežastih detalja, ovo je kolekcija koja će se zasigurno dopasti mnogim ženama i biti konkurencija velikanima kao što su Louboutin, Lanvin i Zanotti...
Sergio Rossi, jedan je od vodećih talijanskih kreatora cipela, potpisuje modele koji su san gotovo svake žene. Rossi je dizajn cipela počeo usavršavati ranih 50-ih godina prošlog stoljeća, radeći kod oca u Romagni. Nakon toga se preselio u Milano, a 1966. je počeo prodavati svoje cipele u Bolonji. Stil cipela ove kompanije evoluirao je u primjerke nevjerojatne ljepote, prilagodljivih životnom stilu samopouzdanih, modno svjesnih žena diljem svijeta.