Nakon 11 godina, Jonathan Anderson napušta Loewe. Španjolska modna kuća je u ponedjeljak objavila kako je pod njegovim vodstvom doživjela "izniman rast", a izvršna direktorica Pascale Lepoivre istaknula je da je "dosegnuo nove visine uz međunarodno priznanje". "Razmišljajući o proteklih 11 godina, imao sam sreću biti okružen ljudima s raznim vještinama, upornošću i snalažljivošću, koji su uvijek pronalazili način da kažu "da" svim mojim ambicioznim idejama", izjavio je Anderson u službenom priopćenju. "I dok se moje poglavlje bliži kraju, Loeweova priča nastavit će se još dugi niz godina, a ja ću s ponosom pratiti kako raste dalje – taj nevjerojatni španjolski brend koji sam jednom nazivao svojim domom."
Sidney Toledano, savjetnica direktora LVMH Bernarda Arnaulta, dizajnera smatra "jednim od najboljih". "Ono što je donio Loeweu nadmašuje kreativnost. Izgradio je bogatu i eklektičnu estetiku, pruživši mu snažne zanatske temelje koji će omogućiti kući da prosperira i dugo nakon njegova odlaska", rekla je za Vogue.
Jonathan Anderson postao je kreativni direktor španjolskog luksuznog brenda Loewe, pod okriljem LVMH-a, u rujnu 2013. godine. Svoj brend JW Anderson pokrenuo je 2008., a njegov rad posebno je zaintrigirao Sophie Brocart, tadašnju višu potpredsjednicu za modne projekte LVMH-a, nakon zapažene kolekcije muške mode za sezonu jesen/zima 2013/2014. Ta kolekcija bila je ključna za razvijanje Andersonove filozofije "dijeljenog ormara" – ideje prema kojoj muškarci slobodno posuđuju modne elemente iz ženskih kolekcija, kao što žene to već godinama rade s muškim komadima.
U isto vrijeme kada je LVMH preuzeo manjinski udio u JW Anderson brendu, Loewe je bio u potrazi za novim kreativnim direktorom nakon odlaska Stuarta Veversa. Upravo tada Pierre-Yves Roussel, tadašnji izvršni direktor LVMH Fashion Group, donio važnu odluku i vodstvo Loewea povjerio mladom, 29-godišnjem Andersonu. Njegov dolazak donio je i određene organizacijske promjene – dizajnerski studio Loewea preseljen je iz Madrida u Pariz, dok je JW Anderson ostao sa sjedištem u Londonu.
Loewe, renomirani brend kožne galanterije osnovan još 1846. godine, a u vlasništvu LVMH-a od 1996., prošao je kroz veliku transformaciju pod kreativnim vodstvom Jonathana Andersona. Ta promjena donijela je i konkretne rezultate – prema procjenama Morgan Stanleya, prodaja brenda porasla je s 230 milijuna eura u 2014. godini na impresivnih 1,07 milijardi eura u 2024. Andersonove ready-to-wear kolekcije, iako često odvažne i eksperimentalne, uspješno su spojile kreativnost s funkcionalnošću i postale prepoznatljive u svakodnevnoj modi. Paralelno s time, segment kožne galanterije bilježio je kontinuirani rast. Posebno se ističe torba Puzzle, koju je Anderson osmislio 2015. godine, a koja je vrlo brzo stekla status kultnog modnog dodatka. Zanatska tradicija bila je ključan element njegova pristupa – što je dodatno potvrdio pokretanjem Loewe Foundation Craft Prize nagrade 2016. godine, s ciljem očuvanja i promocije zanata koji polako nestaju.
Karizmatični i predani dizajner neprestano je iznenađivao i pomicao granice, surađujući, među ostalima, sa Studio Ghibli, poznatom trgovinom Paula’s na kolekciji naziva Paula’s Ibiza te švicarskim brendom tenisica On.