Povodom pretpremijere modnog dokumentarca „The September Issue“ u zagrebačkom kinu Europa u četvrtak, održan je ekskluzivni showroom Emporio Armani i D&G Dolce & Gabbana. U decentnoj atmosferi galerističkog koncepta predstavljeno je sedam Emporio Armani i sedam D&G Dolce i Gabbana modela iz kolekcije jesen-zima 09/10.
Nakon premijere filma mnoge poznate osobe kao što su Kristina Krepela, Tamara Garbajs i Petra Dugandžić s zanimanjem su pogledale najnovije kreacije slavnih talijanskih dizajnera koje su nosili modeli postavljeni poput instalacija.
Kristina Krepela i Vinko Filipić ispred D&G modela
Emporio Armani, monobrand shop iz poznate svjetske modne obitelji Giorgio Armani, nalazi se u centru Zagreba u ulici Frana Petrića i jedini je takav na području od Munchena do Atene. Obožavatelji kolekcija Emporio Armani i Armani Jeansa u ovom shopu originalnog interijera, identičnog onom na Petoj Aveniji u New Yorku, dizajniranog po najnovijoj koncepciji poznatog talijanskog arhitekta Paolo Ciprianija, mogu pronaći nove kolekcije istovremeno u Zagrebu kad i u ostalim svjetskim modnim metropolama.
D&G
Ime Armani simbol je visoke svjetske mode što su prepoznali brojni kupci ovog shopa otvorenog u Zagrebu prije gotovo dvije godine. Kolekcije Giorgio Armani uvijek se iščekuju s iznimnim zanimanjem, kako modnih kritičara tako i obožavatelja branda, ali i šire publike zainteresirane za visoku modu, bezvremensku eleganciju i kvalitetu te poseban touch specifičan upravo za kralja visoke mode – Giorgia Armanija.
Emporio Armani
Nova kolekcija Emporio Armani nakratko je uklonila glamur i posvetila se silueti, s naglašenim mladenačkim, gotovo štihom školarke. Kratke hlače s faldama, kratke suknjice i baby doll haljine nose se danju i noću. Prisutne su stilizirane čarape, a naglašene siluete. Jakne i kaputi, po čijim krojevima je brand poznat, ove sezone imaju skriveno kopčanje, a baloneri ruske kragne, dok su strukirane jakne meke kože naglašene kragnom i dodatkom buklea i tvida. Strukirana pliš jakna je „must have“ ove sezone. Modni dodaci su vrlo bogati i glamurozni, a cjelokupnu liniju nakita predvode velike perle i broševi. Boje su tamne i elegantne; prevladava siva, crna, tamnozelena, plava i smeđa s pokojim printom u žarkoj boji.
Emporio Armani
D&G, pripadnik svjetski poznate modne ikone Dolce&Gabbana, simbol je visoke mode i brand specifično izraženih modnih ideja i karakteristika dopadljivih publici koja nije nužno generacijski, modno ili stilski homogena što je svakako prednost. U novoj jesensko zimskoj kolekciji koja je u prodaji u zagrebačkom monobrand shopu u ulici F. Petrića ističe se atmosfera kazališta, opera, a nadasve glamura. Kreatori iz dvojca Dolce&Gabbana kao inspiraciju koristili su čuvenu sopranisticu Mariu Callas. Haljine odlikuju naglašena poprsja, zvonaste minice u brokatu, baršunu i plišu izdašno protkane draguljima. Na bogatim svilenim haljinama prisutan je print goblena.
D&G
Kombinacija topića s naglašenim poprsjem ili bogate košulje obogaćene čipkom ove sezone kombiniraju se s trapericama visokog struka i našivenim kristalima. Ove jeseni svaka diva treba ogrtač „cape“ koji je u ponudi u neizostavnom printu Ocelot (leopard) mačke na ponyskinu ili kao roza bunda s kragnom u krznu kopije činčile. T-shirt u pastelnim bojama s likom Marie Callas osvježila je i ublažila kombinaciju kolekcije, dok kao modni dodaci kolekcijom dominiraju frakovi, leptir mašne, visoke platforma potpetice s printom nekog bivšeg vremena. Dolce i Gabbana poruka je jasna: „The show must go on“.
D&G
Tajana Tretnjak
Foto: Jelena Balić