U sklopu modnog događanja DOVE FASHION.HR održava se predstavljanje nove kolekcije hrvatskog modnog branda ROBA. Showroom je otvoren za sve zainteresirane kupce u kinu Europa u Zagrebu 19. i 20. ožujka od 10 do 18 sati.
ROBA je jedini hrvatski modni brand u povijesti koji ima vlastiti "pop-up shop" u poznatom londonskom Topshopu koji se nalazi u Oxford ulici u samom centru britanske prijestolnice. Britanska kuća Topshop poznata je po svojim vještim kolaboracijama s ikonom Kate Moss i dizajnerom Christopherom Kaneom kao i podupiranjem odabranih mladih talenata iz cijelog svijeta.
Nakon prikazivanja svoje kolekcije na prestižnom pariškom modnom sajmu Rendez-Vous Femme, ROBA je svoju kolekciju za jesen-zima 2010./2011. predstavila hrvatskim medijima na showroom eventu koji je održan u sklopu DOVE FASHION.HR-a.
Jesensko zimska kolekcija ROBE za 2011. godinu izrađena je od kože, materijala koji je zaštitni znak branda, a za potrebe hladnije sezone miješana je s finim vunenim štofovima. Koristi se najfinija ovčja napa porijeklom iz Italije koja se zbog iznimne mekoće može precizno krojiti. Za razliku od prijašnjih sezona kad je kolekcijom dominirala glatka koža u kombinaciji s diskretnim teksturama iste, u novoj je kolekciji kao bitan stilski nositelj korištena mrežasta koža s malo većim perforacijama.
Modni brand ROBA začet je 2007. godine iz sebične potrebe dizajnerica Branke Šćepanović i Maje Šimunović da nose odjeću koja će biti savršeno sašivena, fantastično im pristajati i odgovarati njihovom ukusu. Ti su modni postulati, pretočeni u stvarne komade odjeće, vrlo brzo postali 'vruća roba' koju su poželjele posjedovati sve njihove prijateljice, prijateljičine prijateljice, a zabilježeni su i pokušaji dragih im prijatelja da se uvuku u malu, žutu, kožnu jaknu broj 36!
Pomama je brzo napredovala, djevojke su u svojim 'modnim sljedbenica(i)ma' prepoznale i tržišnu potrebu za odjećom koja nije sezonski hir već karakteristični komad odjeće ne nužno vezan uz prolazne trendove. S radom u koži počele su sasvim slučajno, nakon jednog fatalnog susreta s najfinijom i najkvalitetnijom vrstom porijeklom iz Južne Afrike. Obrađena prema pravilima stroge Washingtonske konvencije prirodnim solima i bojama koje ne štete okolišu u već tradicionalno velikih meštara tkanine – Talijana, odgovarala je svim Robinim kreativnim i poslovnim zahtjevima. Izazovna za kreiranje, podatna za šivanje, luksuzna, meka, najmekša, ugodna za nošenje, laka za održavanje. Zbog svog kvalitetnog podrijetla, vrhunske obrade i bezvremenskog kroja namijenjenog samosvjesnim individualkama, ROBA je istovremeno pametna modna investicija i trenutačni stilski bingo.
Avionska karta za Bilo-Gdje-Samo-Da-Se-Putuje, fina i friška glazba, zgužvani klabing flyeri na dnu torbe, prijatelji stari, prijatelji novi, frikovi, ali i introvertirani genijalci, dojmovi sa zadnjeg Bienalea i lepeza trenutnih atmosferskih strujanja - sve su to potencijalni okidači inspiracije za novu kolekciju ROBE. Nekoliko kilometara dalje, u savršenom kreativnom spoju dviju dizajnerica te nakon rasprava o bojama, dužinama i praktičnosti jaknice koja se u jednom potezu pretvara u bolero, a u dva u zgodni prsluk i još kojekakvim tajnama zanata – nastaje i sama kolekcija. Odlučne u namjeri da im ROBA bude ne samo savršeno izrađena, već zabavna i duhovita, Branka i Maja surađuju s drugim kreativcima koji pridonose vizualnom identitetu. Dora Budor i Maja Čule, dobitnice gotovo svih najvrednijih domaćih i međunarodnih dizajnerskih nagrada, odgovorne su za urnebesno zabavne poruke koje se mogu pronaći otisnute na robnim etiketama, a autorice su i Robinih službenih stranica. ROBA surađuje i s fotografima Dejanom Kutićem i Romanom Deckerom, grafičkom dizajnericom Anom Labudović, video umjetnicom Hrvoslavom Lalom Brkušić te drugim srodnim kreativcima koji su voljni i željni kreativno pridonijeti brandu.
Tajana Tretnjak
Predstavljena nova kolekcija hrvatskog modnog branda