

Trenutno je vrlo popularno biti ekološki osvješten. To i nije toliko loše jer bez obzira je li u pitanju tek slijepo praćenje trendova ili stvarna briga za okoliš, krajnji ishod je uvijek dobar.
2007. godine na tržištu se pojavila torba koja je izazvala totalnu histeriju i pomamu, a upravo je ona pokrenula ovaj veliki val eko-osvještenosti.
Londonska dizajnerica Anya Hindmarch proizvela je limitiranu kolekciju torbi pod nazivom "I'm Not A Plastic Bag" ("Ja nisam plastična torba"), za koju je izjavila:
Dobra reklama, i nekoliko prestižnih dućana koji su je uzeli pod svoje okrillje polučili su željeni efekt.
Ipak, bez obzira na profit koji se vrti oko njih, misija eko-osvještavanja sve je uspješnija. Osim u modnim varijanatama, eko torbice bolje su i u onim manje glamuroznim prilikama poput odlaska na plac.
I za kraj, 4 osnovna razloga zašto biste plastične vrećice i torbice trebali zamijeniti razgradivim varijanatama:
1. svake godine bacamo MILIJARDE plastičnih vrećica
Ana Golubić