Ususret početku 15. NIVEA Cro A Portera organizirano je podnevno druženje i zajednički ručak za novinare i dizajnere u Westgate Shopping Cityju. Mediji su imali priliku vidjeti Westgate Cro A Porter Arenu - lokaciju na kojoj će se održavati ovosezonski, 15. NIVEA Cro A Porter. Tijekom razgledavanja CAP Arene novinarima su predstavljeni modeli – zaštitna lica kampanje ovosezonskog događaja i dizajneri koji će predstaviti svoje kolekcije u četiri večeri ovog modnog događaja.
„Za 15. rođendan Cro A Portera odabrana je potpuno nova lokacija u Westgate-u koju smo nazvali Cro A Porter Arena. Pista je duga 128 metara u krug, a svakoj manekenki će trebati oko jedna minuta i 30 sekundi da prođe cijelu pistu. Ovo je najveća dvorana i najduža pista koju je ovaj događaj imao do sad u ovih 15 sezona“, izjavio je prisutnima Viktor Drago, producent i kreativni direktor događaja.
Ove sezone u kampanji NIVEA Cro A Portera pojavljuju se čak 3 modela. Poznati supermodel Adrijana Dejanović već se dva put pojavila kao zaštitno lice NIVEA Cro A Porter kampanje. Nakon uspješne inozemne karijere i suradnje s renomiranim svjetskim modnim imenima, Adrijana se našla u svijetu filmske produkcije te do sad surađivala na nekoliko projekata s Lucom Bessonom. Prošlosezonski projekt obilježila je Kristina Šalinović koja je svojom androgenom i sofisticiranom pojavom oduševila domaću i inozemnu modnu scenu. Treća članica ovog tria je mlada Marinka Pelivan koja se može pohvaliti naslovom Ford Supermodela Hrvatske.
Dizajneri koji se svake sezone bore s nevidljivim suparnicima trudeći se biti što bolji i originalniji, modeli koji se bore za svoj status radi sve veće konkurencije, fotografi, timovi i ostali sudionici pokazuju da se vrhunska moda nimalo ne razlikuje od vrhunskog sporta. S tom usporedbom nastala je ideja za temu ovosezonske kampanje - "Natjecanje u modi". Supermodeli odjeveni u odjeću hrvatskih modnih dizajnera, s savršenom šminkom i frizurom, umjesto na modnoj pisti našli su se u utrci na 100 metara. Poziranje jednostavno više nije dovoljno, tako da su djevojke za vrijeme snimanja, u visokim potpeticama, istrčale preko 2 kilometra.
Dizajneri čije nove kolekcije će se predstaviti ljubiteljima mode su Hippy Garden, LINK by Ogi Antunac, Teo Perić za MAK, Arileo, XD Xenia Design, Linea Exclusive, Fjaba, Ivan Ledenko, Madame Demode, Matija Vuica, Sin Factory, Marina Design, Fare, Luka, Boudoir, Zigman, Anamarija Asanović, Sportina Group, Boris Pavlin, ELFS te inozemni dizajneri – Vesna Mirtelj iz Slovenije, Pascal Joel Weber iz SAD-a, Leonardo Rodriguez iz Španjolske, Dejan Despotović te Alexandar Nikolich iz Srbije.
Xenia Design sprema novost za svoju reviju na ovosezonskom NIVEA Cro A Porteru. Naime, svoju jesensko-zimsku kolekciju predstavit će na XL modelima koje su odabrane među običnim djevojkama na castingu.
„To je ustvari kolekcija za velike veličine i već je bila predstavljena u Dusseldorfu na sajmu i izazvala je dosta veliki interes. Napravljena je u veličini 46 i jednostavno se ne može pokazati na mršavim manekenkama. Još uvijek tražimo XL modele, još se javljaju. Nadam se da će sve super proći jer najviše energije nam je oduzela sama potraga za modelima. Htjela bih da reviju nose mlađe djevojke i nadam se da će se sve dobro snaći na pisti“, rekla je dizajnerica Ksenija Vrbanić.
NIVEA Cro A Porter održava se od 24. do 27. ožujka na lokaciji Westgate Shopping City.
Tajana Tretnjak
NIVEA Cro A Porter održava se od 24. do 27. ožujka na lokaciji Westgate Shopping City