Sinoć su u Staroj tvornici Zagrepčanki svoje kreacije za iduću sezonu predstavili Ana Maria Ricov, Ivica Klarić, Stjepan Čuka, Robert Sever i Igor Galaš za Dove. Nakon večeri glamoura, na red je došao CHIC koji je oduševio mnogobrojnu publiku.
CHIC večer je otvorena revijom dizajnerice Ane Marie Ricov, koja je stvarajući kolekciju za proljeće/ljeto 2010. zamišljala ženu koja se u svojoj odjeći želi osjećati ležerno, ugodno, a opet drugačije i urbano. Tom mišlju odabrala je prirodne tkanine poput pamuka, lana, svile i viskoze.
Meke tkanine obogaćene su metalnim nitima, čime su određeni odjevni predmeti dobili dodatni volumen i strogu formu. Kroz kolekciju od tridesetak modela protežu se blejzeri i prsluci krute forme, drapirane haljinice i suknje, prozračne majice i bluze i vrlo ležerne hlače širokog kroja. Paleta boja je vrlo umjerenih tonova od crne, sive i bijele, preko sivo-smeđe, zlatne i srebrne. Time je kolekcija dobila na kontrastu, ali i dozi profinjenosti za koju su zaslužni zlatni i srebrni tonovi.
Definitivno najiščekivanija revija hrvatskih trendseterica je bila ona IK Studia Ivice Klarića. S dizajnerom smo otputovali u centar svjetske mode – na safari u Pariz. Ženska i muška kolekcija izrađena je od luksuznih tkanina, pomno promišljenih krojeva koji imaju zanimljive detalje, a sadrži i modne dodatke poput torbica, remenja i narukvica.
Boje koje su prevladavale su bež, zlatna, zelena i smeđa, a krojevi ženskih komada su izuzetno ženstveni i sofisticirani s predimenzioniranim ramenima, naglašenim strukom, detaljima poput nabora i epoleta.
Stjepan Čuka muškarca vidi kao urbanog trendsetera koji voli glazbu, punk i grunge pokret. Urbani krojevi i forme u sivoj, bijeloj, tamno plavoj i crnoj boji, u punk, uličnom i stilu jednostavne klasike glavne su odlike kolekcije za proljeće/ljeto 2010. Od tkanina kolekcijom dominira pamuk, uz male primjese pamučnog pliša te pamučnih kepera.
Svaka osoba koja se prepozna u odjeći Stjepana Čuke zasigurno će biti drugačija od standarda koji srećemo svakodnevno na ulicama grada. Kolekcija GET TWISTED namijenjena je svima koji se žele upustiti u nove modne pustolovine i male eksperimente sa stilovima stvarajući tako novu zanimljivu i nadasve originalnu vlastitu priču.
Ovog puta nešto mračniji, Robert Sever za proljeće/ljeto 2010. odlučio se lišiti ustaljenih normi i znanja, pa se pozabavio istraživanjem Afričkog kontinenta, te na vlastiti način interpretirao viziju odijevanja potpuno individualno i spontano, sa naglašenim misticizmom i seksepilom.
Ideja dekonstrukcije i stvaranja novih nosivih oblika, spajanje industrijskog načina izrade i dorade te dekoracija, osnov su Severove SAVAGE kolekcije. Kako je inspiraciju pronašao u Africi i načinima ukrašavanja dizajner je ručno nanosio boju na tkaninu. Dominantna boja u kolekciji je crna, koja je kombinirana sa tonovima bordo, smeđe, bakrene i zlatne boje. Osim torbi, od modnih dodataka Robert je radio i nakit, prije svega velike i masivne ogrlice, izrađene od bojanog kamena u kombinaciji sa kristalima, kožom, i lancima, te velike naušnice i narukvice.
Zadnju reviju u sklopu druge večeri Dove Fashion.hr- a imale su priliku nositi Dove pro•age ambasadorice stvarne ljepote, njih 11 u originalnim modnim kreacijama Igora Galaša. Sigurnim hodom i zaraznom energijom osvojile su simpatije modne publike koja je imala prilike uživati u preobrazbi stvarnih žena iznad 45 godina u pro•age leptire.
Po završetku revije, pro•age ambasadorica Verica Kuštro (48) iz Zagreba sa zadovoljstvom je komentirala: "Od prvog trenutka kad sam saznala da sam jedna od 11 pro•age ambasadorica koristim svaku priliku da pokažem mladim ženama i ženama koje tek trebaju doći u moje godine kako je osjećati se dobro u svojoj koži." Pro•age ambasadorica Sanja Jerković (52) iz Splita također je komentirala: "Ni u snu nisam mogla zamišljati da ću na jednu večer postati dio modne industrije, biti to što jesam, prirodna i stvarna i prošetati se modnom pistom."
Igor Galaš oduševio je modnu publiku svojim kreacijama od pletiva i laganih materijala. "Rad na ovom projektu je ispunio sva moja očekivanja. Dao sam si vremena upoznati pro•age dame i svakoj namijeniti njezinu savršenu kreaciju leptira. Vjerujem da sam u tome uspio. Uživao sam krojeći za stvarnu ljepotu na modnoj pisti." - komentirao je modni dizajner Igor Galaš.
"Mislim da mogu sa sigurnošću reći da smo još jednom uspjeli pokazati da ljepota u Hrvatskoj ne poznaje dobne granice. Ovo je zasigurno jedan od mojih najdražih projekata. Mjeseci priprema još jednom su okrunjeni veličanstvenom revijom 11 pro•age leptirica. Stvarna ljepota za mene je imati stav i osjećati se dobro u svojoj koži, a svaka od naših 11 pro•age ambasadorica je to pokazala večeras." - izjavila je Jasmina Matiša, brand manager za Dove u Hrvatskoj.
Podsjetimo, samo za ovu reviju organiziran je natječaj Dovea i dm-a «Postani Dove pro•age model na Fashion.hr-u za žene iznad 45 godina i između 700 prijavljenih natjecateljica iz svih krajeva Hrvatske odabrano je njih 11. Pro•age modeli i ambasadorice stvarne ljepote su redom: Gordana Lipšanić (Ozalj), Iris Kovačić (Split), Jagoda Latinović Čaldarević (Zagreb), Lidija Loborec Rezo (Zaprešić), Ljubica Parag (Zagreb), Mira Vlahović (Zaprešić), Mirjana Rojnić (Pula), Sanja Jerković (Podstrana), Svjetlana Miličić (Sisak), Verica Kuštro (Zagreb) i Višnja Rajković (Vinkovci).
Pro•age modna revija u sklopu Dove Fashion.hr-a je sastavni dio Dove Kampanje za stvarnu ljepotu koja je usmjerena na promjenu javne percepcije žena starijih od 45 godina. Modna scena je jedan od aktera koji utječu na stvaranje nedostižne slike ljepote. Stvarna ljepota je ono što Dove i Fashion.hr zagovaraju već drugu godinu zaredom kroz ovaj jedinstveni projekt. Promicanje stvarne ljepote je glavni razlog suradnje Dovea i Fashion.hr-a pod istim nazivnikom.
Foto: Fashion.hr