C&A kolekcija proljeće/ljeto 2015.

Upotpunite vaš modni identitet za neometani ples od sumraka do zore

C&A kolekcija proljeće/ljeto 2015.

Bez obzira jeste li ljubitelj mirnih šetnji prirodom ili razigranih glazbenih događaja omiljeni izgled za svaki dan moguće je pronaći u C&A proljetnoj kolekciji. Esencijalne C&A modne kombinacije osiguravaju svakodnevno uživanje u zrakama sunca.  

Nova C&A kolekcija za proljeće i ljeto vrvi od zanimljivih statement komada inspiriranih hippy stilom renomiranog glazbenog festivala Coachella. Uz maštovite natpise C&A budi dijete cvijeća u nama kako bismo svakoga dana neometano uživali u životu. Kretanje kroz duge sunčane dane uz taktove omiljenih bendova upotpunite savršenim stilom. C&A kolekcija kombinira opušten stil pojedinca sa živopisnim, cvjetnim motivima na tkaninama i pleteninom rupičastih mustri sedamdesetih, zajedno sa traperom i kožom. Neometano kretanje osigurat će cvjetni kaftani s eteričnim, heklanim resama u boho stilu, a ako ste više rock tip osobe odaberite kratku traper ili cool kožnu jaknu.  Slatki cvjetni ili traper kombinezoni predstavljaju apsolutne must have outfit komade na festivalima. Uz sunčane naočale i malu torbicu zablistat ćete u neočekivanom sjaju, neovisno o vremenskoj prognozi.

C&A kolekcija za proljeće i ljeto dostupna je u svim C&A trgovinama. Svi modeli dostupni su u veličinama 36-46, a pletenina u veličinama XS do XL.

 „C&A putovanje nastavljamo s novom integriranom kampanjom pod nazivom “Today‘s look is” koja predstavlja odjevne kombinacije u svakodnevnim trenucima. Osnovan davne 1841. godine C&A je bio jedan od prvih brendova koji je demokratizirao modu. U fokusu su nam ljudi kojima život čini svakodnevnica i koji se žele osjećati i izgledati dobro svaki dan i za svaku prigodu, u svakom trenutku, bez obzira jesu li u uredu, dvorištu ili igralištu.“ -izjavila je Renela Ružić, marketing menadžerica za C&A Hrvatska.

U sklopu predstavljanja nove C&A kolekcije održan je modni razgovor na temu utjecaja highstreet brendova na kojemu su sudjelovali stilisti Viktor Drago, Petar Trbović i Ivan Friščić.

 „Bježim od takozvane fast food mode, ne vjerujem u trendove i podilaženje povodljivoj publici. Za razliku od isticanja sezonskih IT komada radije bih volio vidjeti više medijskih koncentracija oko izgradnje stila. Nosim C&A traperice, vrlo su udobne i imaju odlične modele s džepovima.“ – izjavio je Viktor Drago.  

„Highstreet brendovi predstavljaju idealan omjer kvalitete, dizajna i cijene. Za razliku od dizajnerskih komada, moguće ih je nositi tijekom više sezona i kombinirati u gotovo svakoj prigodi.“ – izjavio je Petar Trbović.

„Ponuda highstreet brendova u Hrvatskoj je znatno porasla i ona je zastupljena na gotovo svakom koraku. Tijekom odjevanja televizijskih voditeljica često odabirem i odjeću s potpisom C&A. No, i u tim situacijama postoje stroga pravila kojih se moram držati. Naime, ne mogu odabrati sve one prisutne maštovite komade već moram odabrati takvu odjeću koja za televizijski nastup treba biti prije svega jednostavna i koja gledatelju ne skreće pažnju sa sadržaja koji se predstavlja.“ – izjavio je stilist Ivan Friščić.


Image


Image


Image


Image


Image


Image


Image


Image




Image


Image


Image


Image


Image


Image


Image


Image



Image