

Ivica Skoko, vodeći dizajner večernjih haljina, nakon što je na BIPA FASHION.HR-u pokazao raskošnu kolekciju koja je pokupila salve pohvala, predstavlja novu kampanju za večernje haljine i vjenčanice Into The Sun. Kampanja je logičan nastavak uspješne sezone nakon revije kojom je Ivica Skoko još jednom pokazao svoje dizajnersko umijeće koje najbolje do izražaja dolazi u kolekciji gala večernjih haljina izađenih od luksuznih materijala i s puno ručnog rada.
Autorski potpis kampanji pod imenom
Njegov zaštiti znak su prepoznatljive večernje toalete poznatih dama s crvenog tepiha, a tome se Skoko u potpunosti posvetio i svojom posljednjom kolekcijom. Vrhunski materijali poput svile, svilenih satena i čipke u pastelnim bojama pudera, vanilije, zlata ili nježne roze boje evociraju glamur 40-ih godina prošlog stoljeća. Posebnost ove kolekcije su različite vrste čipki koje dizajner odlično kombinira koristeći pritom 3D čipke cvjetnog uzorka koje daju posebnu teksturu, lakoću i živost njegovim ženstvenim krojevima. Haljine Ivice Skoke u kolekciji proljeće/ljeto 2016. odlikuje bezvremenska ljepota i senzualnost koju dizajner reinterpretira na originalan i moderan način.
Zaštitno lice kampanje Into The Sun je prekrasna Mia Matić iz agencije Talia model. Za make-up i styling zaslužna je Ivana Bilandžija Billy, a frizuru potpisuje Katica Topčić za Kevin Murphy.