Na sinoćnjoj svečanosti pod nazivom „Ružičasta večera“, kao završnici velike humanitarne nacionalne kampanje „Prekrižimo rak vrata maternice i dojke", Marinka Akrap, članica Uprave dm-a i dr. Dario Naletilić, generalni direktor GSK predali su ček donacije vrijedan od 1.150.000 kuna doc. dr. sc. Vesni Andrijević Matovac, predsjednici udruge „Sve za nju“ i prof. dr. Anti Ćorušiću, predsjedniku Nacionalnog odbora za promicanje prevencije raka vrata maternice. Donacija je, kao što je i bio cilj ove kampanje, namijenjena osnivanju Centra za psihološku pomoć ženama oboljelim od raka, kao nužne ustanove kakve u Hrvatskoj još nema, a prijeko je potrebna pacijenticama u borbi protiv ovih opakih bolesti.
Veliko hvala je sinoć s pozomice svečane Ružičaste večeri upućeno stotinama tisuća građana koji su proteklih tjedana u dm-ovim prodavaonicama izdvajali po kunu za vrećice donirajući tako ukupno čak 700 tisuća kuna. Hvala je upućeno i onim građanima, a njih je više od šest tisuća, koji su također u dm-u kupili ulaznice za humanitarni koncert Lane Jurčević i svim onim dragim ljudima koji su tijekom koncerta zvali humanitarni broj na čijem se računu prikupilo više od sto tisuća kuna. I upravo se tako stvorila donacija vrijedna 1.150.000 kuna za osnivanje Centra za psihološku pomoć ženama oboljelim od raka.
Tijekom kampanje kojoj su svoj vrijedan obol dali mnogi liječnici sudjelujući na tribinama organiziranim u četiri hrvatska grada u srednjim školama kada su u prepunim dvoranama mladim ljudima govorili o važnosti i načnima prevencije ovih smrtonosnih bolesti, Grad Zagreb je ispunio i želju članica udruga žena oboljelih od raka „Sve za nju" i „Za sve žene", koja djeluje u sklopu Nacionalnog odbora za promicanje prevencije raka vrata maternice i u Zagrebu u Jurkovićevoj 17 osigurao prostor za Centar.
Prof.dr.sc. Ante Čorušić, sa spomenutim je Nacionalnim odborom čiji je predsjednik, u cilju informiranja i prevencije raka vrata maternice još prije dvije godine u suradnji s Ministarstvom zdravstva, dm-om i GlaxoSmithKlineom organizirao kampanje „Prekrižimo rak vrata maternice" koje su pozitivno odjeknule i javnost senzibilizirale, a mnoge uspješno educirale o HPV virusu kao jedinom uzročniku ovih bolesti, koji se zahvaljujući cjepivu, može prevenirati. Prve poruke o uzročnicima bolesti i mogućnostima prevencije koje su masovnije i krenule prema ženama primane su iz brošura što ih je načinio Nacionalni odbor i GSK, a do građana su dospijevale putem dm-ovih prodavaonica, kao vrijedan edukativni materijal koji se dijelio kupcima.
„Eto, tako se, još prije gotovo dvije godine, zapravo sve ovo, što danas svečano slavimo, začinjalo" – navela je Sonja Šarunić, moderatorica i promotorica u kampanji uvodeći publiku Ružičaste večeri, a to su večras bili ginekolozi i onkolozi, sudionici Prvog hrvatskog ginekološko-onkološkog kongresa koji s ovim temama sa strane zdravstva također žive, u tijek rasta kampanje koja je tako uspješno rezultirala vrijednim donacijama.
Jesenska kampanja „Prekrižimo rak vrata matemice i dojke" čiji je ovaj put cilj bio i osnivanje Centra za psihološku pomoć ženama oboljelim od raka, rasla je i zahvaljujući aktivnom angažmanu žena iz javnog života, zahvaljujući Hrvatskoj radioteleviziji, koja je značajno u svojim emisijama, kao medijski pokrovitelj, pratila kampanju i otvarala njezine teme. Zahvaljujući i drugim medijima koji su išli tim smjerom i pridonijeli da danas uistinu mnogi o HPV virusu, njegovim lošim posljedicama, ali i mogućnostima prevencije, te važnosti redovitih liječničkih pregleda, mamografije i samopregleda dojke znaju puno više.
Svečanost je završila pjesmom „Volim biti zaljubljena", mlade popularne pjevačice Lane Jurčević, koja je u kampanji bila glasnogovomica i vrlo aktivna promotorica njezinih ciljeva.