
Više od parfema: Miris ljeta koji je osvojio svijet i dalje ne silazi s trona

Sve je počelo s jednom kremom za tijelo u šarenom, tropskom pakiranju – slatkasta, hranjiva i gotovo uvijek rasprodana. Gotovo preko noći, Sol de Janeiro osvojio je društvene mreže i kupaonice diljem svijeta. No ono što je ovaj brend izdvojilo iz mase nije bila samo njega kože, već nezaboravan miris – topli spoj pistacije i slane karamele koji se pretvorio u njihov prepoznatljiv potpis.
Taj miris pretočen je u prvi parfemski sprej, Cheirosa '62, koji je postao instant hit i otvorio vrata čitavoj mirisnoj kolekciji. Iako su sprejevi za tijelo nekoć bili smatrani prolaznim i manje ozbiljnim, Sol de Janeiro je dokazao suprotno – da i „lagani“ mirisi mogu biti itekako moćni, slojeviti i poželjni.
U 2025. mirisni sprejevi ponovno su u centru pažnje – zahvaljujući pametno osmišljenim formulama, povoljnim cijenama i mogućnosti kombiniranja. Upravo to je Sol de Janeiro učinio bolje od svih: njihovi mirisi mogu se nositi samostalno ili slojevito, u kombinaciji s losionima, uljima i gelovima za tuširanje. Cijela kolekcija poziva na bijeg – na sunce, plažu i osjećaj bezbrižnog ljeta.
Iako su posebno popularni među generacijom Z, istina je da Sol de Janeiro ima šarm koji osvaja sve generacije. Mirisi su dovoljno gurmanski da izazovu nostalgiju, a opet moderni i zabavni – savršeno pogođeni za trenutak u kojem vanilija, karamela i slatke note ponovno vladaju beauty scenom.
Zato nije čudno da se proizvodi ovog brenda nalaze na gotovo svakom popisu favorita – jer tko ne bi poželio nositi ljeto u bočici, svaki dan, cijele godine?

Neodoljiva domaća rolada: Klasični recept koji uvijek uspijeva

Veliko sezonsko sniženje u Mangu: Najljepši ljetni komadi sniženi do 50%

Twist ISO donosi novost u rastućoj kategoriji izotonika – novo iz Hrvatske, sada i s okusom nara
